Az Egyesült Államok postaszolgáltata az SAP megoldásaival ésszerűsít
[Mmd] Az SAP AG egyesült államokbeli leányvállalata, az SAP America Inc. mai bejelentése szerint az USA postaszolgálata (United States Postal Service) SAP-megoldásokkal ésszerűsíti humántőke-gazdálkodási rendszerének üzleti folyamatait. A világ egyik legnagyobb munkáltatójaként számon tartott szervezet foglalkoztatja a szövetségi kormány közalkalmazottainak egyharmadát, összesen több mint 700 ezer főt.
A mySAP(tm) Business Suite a szervezet 25 éves, saját fejlesztésű rendszerét váltja fel. A projekt sikeres lebonyolításában az SAP Professional Services segíti a postaszolgálat munkatársait. "Ezzel a projekttel modernizálni és központosítani tudjuk humántőke-gazdálkodási tevékenységünket, az integrált IT-platform révén pedig dolgozóink egyszerűbben elérhetik a számukra szükséges adatokat" -- jelentette ki Robert L. Otto, a United States Postal Service műszaki vezérigazgató-helyettese.
"A projekt elsődleges célja, hogy a modern technika alkalmazásával gyakorlati előnyökhöz juttassa cégünk dolgozóit -- hiszen nálunk valóban az ember a legfőbb érték. A szoftverek emellett a költséggazdálkodáshoz és a kiadások kézben tartásához szükséges rugalmasságot is biztosítják a vezetőségnek" -- tette hozzá.Az SAP globális ügyfélköre több mint 50 postai szolgáltatásokra szakosodott szervezetet foglal magában. Az SAP kiterjedt ágazati tapasztalataira támaszkodva ezek a vállalatok integrálni tudják üzleti folyamataikat és értékes adataikat, szervezetük egészében átláthatóbbá tehetik a működést és teljes rendszerköltségük (TCO) lefaragásával párhuzamosan javíthatják ügyfeleik elégedettségét. Az Egyesült Államok postaszolgálata az SAP-szoftverek funkcionális, műszaki és webes képességeinek több évig tartó értékelése után választotta ki az SAP-t emberierőforrás-gazdálkodási tevékenysége támogatására.
"Az SAP megoldásai segítik a stratégiai fontosságú HR-feladatok elvégzését és lehetővé teszik az USA postaszolgálatához hasonló szervezetek számára, hogy eddigi technikai és humántőke-beruházásaikat hasznosítva, maximális üzleti értékre tegyenek szert" -- jelentette ki Steve Peck, az SAP Public Services Inc elnöke.
"Ha az SAP szoftvereivel támogatják munkaerőfelvételi, oktatási és teljesítmény-értékelési tevékenységüket, a postaszolgálatok ütőképes dolgozói állományt építhetnek ki, nagyfokú produktivitást érhetnek el, és hatékony költséggazdálkodást valósíthatnak meg. Ezzel együtt alkalmazottaik felkészültségét is javíthatják, sőt vezetőik számára is biztosítani tudják a megbízható tervezéshez szükséges eszközöket" -- tette hozzá.
A mySAP Business Suite kiválasztásával egyidőben a U.S. Postal Service az SAP nyílt integrációs és alkalmazásplatformja, az SAP NetWeaver licencét is megvásárolta. A jövőben ezzel a platformmal szeretné lebonyolítani a humán erőforrásokkal kapcsolatos üzleti folyamatokat, támogatni üzleti stratégiája rugalmas megvalósítását és egyszerűsíteni IT-infrastruktúráját. Az SAP NetWeaver segítségével a postaszolgálat szervezete minden szintjén összegyűjtheti és elemezheti az információkat, ily módon hatékonyabban kiválaszthatja, képezheti és mozgósíthatja a postai küldemények kézbesítésére és az ügyfélkiszolgálás magas színvonalának fenntartására legalkalmasabb dolgozókat.
A mySAP Business Suite a szervezet teljes értékláncát átláthatóvá teszi, és biztosítja a vezetőség számára a versenykörnyezet alakulásának naprakész követéséhez szükséges rugalmasságot.