A továbbiakban a Napsterre koncentrál a Roxio
Növekedett a Roxio negyedéves nyeresége, azonban a cég eredményei felülmúlták az elemzői várakozásokat, amely elsősorban a vállalat tulajdonában levő Napster internetes zeneszolgáltatás kedvező fogadtatásának volt köszönhető. A cég bejelentette, hogy eladja szoftvergyártó részlegét és a továbbiakban a Napsterre koncentrál.
A június 30-án véget ért negyedévben a Roxio 29,9 millió dollár bevételt ért el, a veszteség 2,6 millió dollár, azaz részvényenként 8 cent volt. Egy évvel korábban a vállalat 24,2 milliós bevételről és 370 ezer dolláros veszteségről adott számot, azonban a cég akkor 10,6 millió dollár egyszeri bevételhez jutott a GoBack termékekért felelős részleg eladásából.
A Roxio egyúttal közölte, hogy 70 millió dollár készpénzért és 10 millió dollár részvényért eladja szoftvergyártó részlegét a Sonic Solutionsnek. A vállalat azért döntött a divízió értékesítése mellett, mert a továbbiakban a Napster internetes zeneszolgáltatásra kíván koncentrálni. Az eladást követően a Roxio Napsterre változtatja a nevét. Az ügylet várhatóan az év végére zárul le.