:

Szerző: Ady Krisztián

2004. július 21. 16:13

Új vállalatot alapít a 3Com Magyarország

[Vision Communications] Több mint 10 százalékkal növelte nettó értékesítési árbevételét és tovább fokozta évek óta javuló eredményességét a 3Com Magyarország a július 1-jével zárult 2003-2004-es pénzügyi évben -- mondta mai sajtótájékoztatóján Lehner Tamás ügyvezető igazgató, aki bejelentette, hogy a hálózati megoldások és berendezések egyik világszerte vezető vállalata J.V.Com Kft. néven új vállalatot is alapít.

[Vision Communications] "Több mint 10 százalékkal növelte nettó értékesítési árbevételét és tovább fokozta évek óta javuló eredményességét a 3Com Magyarország a július 1-jével zárult 2003-2004-es pénzügyi évben" -- mondta mai sajtótájékoztatóján Lehner Tamás ügyvezető igazgató, aki bejelentette, hogy a hálózati megoldások és berendezések egyik világszerte vezető vállalata J.V.Com Kft. néven új vállalatot is alapít.

Az ügyvezető igazgató közölte, hogy az új cég átveszi a 3Com megoldások és berendezések magyarországi képviseletének feladatait, azaz az eddiginél nagyobb önállósággal, az erőforrásoknak a hazai igényekhez jobban igazodó módon támogatja a meglévő többszintű partnerhálózatot, és ellátja a technikai háttér támogatási feladatokat is. A 3Com Magyarország Kft. a továbbiakban a márkatámogatásra és a marketing tevékenységre összpontosítja tevékenységét. Mindkét vállalat vezetését Lehner Tamás látja el.

A 3Com piaci részesedése a kozép-európai régió hálózati piacain átlagosan 40 százalékos, Magyarországon 35-38 százalékos. A legnagyobb forgalmú, Fast Ethernet, azaz a 10/100-as eszközök port-eladásait tekintve a 3Com tovább növelte piaci súlyát. Az IDC adatai szerint az első negyedévben csaknem 37 ezer portot értékesített, mintegy 40 százalékkal többet, mint legnagyobb piaci versenytársa.

Hasonlóképen alakult a 3Com értékesítése Lengyelországban és a Cseh Köztársaságban is. A 3Com 2003. harmadik negyedévében vette át a hálózati piac legnagyobb szegmensének vezetését, elérve a 38 százalékos piaci arányt, amely 4 százalékkal haladta meg a korábbi listavezető értékesítési teljesítményét.

Folytatódott a 3Com részesedésének növekedése a Gigabites eszközök forgalmában is és ez mindhárom régióbeli országban a korábbi domináns gyártó rovására valósult meg. A 3Com hazánkban az idei első negyedévben 2500 portot értékesített ebben a kategóriában. Az elmúlt napokban az Antenna Hungária döntött több mint 100 db 3Com 3000-es, illetve 5000-es sorozatú router megvásárlása mellett.

a címlapról