A Pixar reakciója...
Tom Duff, a Pixar egyik dolgozója a dolog kapcsán elmondta, hogy az NVIDIA marketingesei kissé elvették a sulykot, ugyanis a Pixar renderfarmján nem kevesebb, mint ezer CPU dolgozik a filmeken Sun UltraSparc szerverekben, és egy adott jelenet helyszínét leíró adatmennyiség nem ritkán 1 GByte-ra is rúghat. Ekkora adatmennyiség valósidejű mozgatásához kb. 96 GByte/sec átviteli sebességű busznak kell(ene) rendelkezésre állnia, ami 250 MHz-es adatbusz estén nem kevesebb, mint 384 byte széles csatornát feltételez a memória és a videochip között. A Toy Story 2 c. film közel másfél óra hosszú, a film összes képkockájának leképezése majdnem két hónap tiszta számítási idpőt igényelne. Tom Duff elmondta, hogy az NVIDIA mérnökei rendszeresen konzultálnak a Pixar embereivel, és jó a kapcsolat a két társaság között, de hogy az NVIDIA marketinges dolgozói ilyen kijelentéseket tegyenek, az egyenesen nevetséges.