A vállalati kommunikáció hatékonyságát növelheti a hamarosan itthon is elérhető BlackBerry
A Vodafone-hoz hasonlóan az arculatot váltó, T-Mobile névre keresztelődő Westel is elhozza Magyatországra a külföldön már rendkívül népszerű, elsősorban vállalati kommunikációt segítő, zsebben hordható BlackBerryt, mely professzionális, teljes értékű levelezőszolgáltatást nyújt a mobilszolgáltatók GSM/GPRS hálózatainak segítségével.
Az apró, mobiltelefonnál alig nagyobb készülék minden időszakban könnyedén elérhetővé teszi a rendkívül fontos adatokat, e-maileket -- csatolmányokkal együtt --, címjegyzékeket a vállalati ügyfelek számára. A BlackBerry nagy előnye, hogy a postafiókba érkező e-maileket azonnal továbbítja a felhasználó készülékére is (push technológia), aki azt a készülék teljes billentyűzetével gyorsan megválaszolhatja.
Külön frissítés, PC-s szinkronizáció nélkül mindig a legaktuálisabb naptári (Outlook és Lotus Domino) bejegyzések láthatók a készüléken, emellett az internet, a telefonkönyv vagy intranet elérése sem okozhat gondot, akár külföldön sem. A mobiltelefonként is használható színes kijelzős eszközzel a megbeszélések vagy utazással töltött idő jól kihasználható, a munkavégzés jóval hatékonyabbá válik.
A BlackBerry használatával megszűnik a helyhez kötöttség, rendkívül könnyen használható (nem kell jelszavakat begépelni), időt takarít meg (az üzenetek automatikusan továbbítódnak a készülékre), gyorsan és egyszerűen megválaszolhatók az üzenetek e-mailben vagy SMS-ben is.
A BlackBerry Enterprise szoftver közvetlenül kapcsolódik a már meglévő Microsoft Exchange vagy Lotus Domino levelezőrendszerhez, így a teljes adatforgalom egészen a BlackBerry készülékig tömörítve és titkosítva kerül továbbításra. A szoftver minden eleme az ügyfél vállalatának hálózatán belül működik, így annak működése teljesen ellenőrízhető.
A T-Mobile Magyarország és a Vodafone a szolgáltatást a nagyvállalatok mellett saját üzleti levelezőrendszerével együtt a későbbiekben kisvállalatok, vállalkozók számára is elérhetővé teszi majd.