Szerző: Bodnár Ádám

2004. február 25. 15:18

Az Electronic Arts bezárja az Origin játékfejlesztő stúdiót

Hivatalosan meg nem erősített hírek szerint az Electronic Arts bezárja az Origin játékfejlesztő stúdiót. Az Origin austini (Texas, USA) dolgozói választási lehetőség előtt állnak: átköltöznek Los Angelesbe, az EA központi fejlesztési főhadiszállására, vagy végkielégítéssel távoznak a cégtől.

Hivatalosan meg nem erősített hírek szerint az Electronic Arts bezárja az Origin játékfejlesztő stúdiót. Az Origin austini (Texas, USA) dolgozói választási lehetőség előtt állnak: átköltöznek Los Angelesbe, az EA központi fejlesztési főhadiszállására, vagy végkielégítéssel távoznak a cégtől.

Az Electronic Arts tulajdonába tartozó fejlesztőstúdiók közül már több esett áldozatául annak az átszervezési tervnek, amelyet a vállalat a költségek csökkentése érdekében kezdett meg. Az EA tavaly januárban jelentette be a legendás Westwood megszűnését, nemrégiben pedig a Maxis költözéséről adott hírt a cég.

Az Origin 1983-ban alakult és azóta több mint 60 játékot adott ki. A stúdió legismertebb programjai közé az Ultima, a Privateer, a Crusader és a Wing Commander sorozat tagjai tartoznak.

Ha szeretnél idén is pontos képet kapni az alkalmazás-fejlesztési technológiák hazai elterjedtségéről, akkor segíts nekünk és szánj néhány percet átfogó technológiai felmérésünkre! Honlapunkon a korábbi évek eredményeit is elérheted!

a címlapról

részvény

1

Kiszállt az Arm-ból az Intel

2024. augusztus 14. 10:49

A részvénypiaci manőver alapvetően jól illik az átstrukturálási folyamatba.