Az Oracle bemutatta az E-Business Suite legújabb változatának előzetesét
[Lenhardt & Weichinger] Az Oracle a kaliforniai San Diegoban zajló AppsWorld konferenciáján -- a vállalat kizárólag alkalmazásoknak szentel éves rendezvényén -- több újdonságot jelentett be termékeiről, az alkalmazásfejlesztés legújabb irányairól és várható fejleményeiről.
A vállalat betekintést nyújtott üzleti alkalmazásegyüttesének következő verziója, a nyár folyamán megjelenő Oracle E-Business Suite 11i.10 újdonságaiba. A nemsokára megjelenő új változatban komoly továbbfejlesztéseket hajtottak végre az integrációs rétegben, és jelentősen bővült az alapvető és ágazatspecifikus üzleti folyamatokat támogató funkciók köre. Az Oracle alkalmazásait használó szervezetek több mint 85 százaléka jelenleg az Oracle E-Business Suite 11i verziót használja, így az ügyfelek többségének nem okoz majd gondot az Oracle E-Business Suite 11i.10-ra való frissítés.
A továbbfejlesztett integrációs lehetőségekkel az Oracle átfogó támogatást biztosít a különböző vállalatok alkalmazásai közti integrációhoz, a vállalaton belüli alkalmazásintegrációhoz és a folyamatok integrálásához. Emellett az Oracle több száz interfészt webszolgáltatásként tesz elérhetővé, megkönnyítve az olcsó integrációs projektek végrehajtását.
Az Oracle E-Business Suite az Open Applications Group (OAG) által definiált nyílt szabványú interfészeket is támogatja, amelyek egységes szabványokat biztosítanak az üzleti alkalmazások integrálásához. Az Oracle E-Business Suite 11i.10 több mint 150 szabványos OAG üzleti objektumot fog támogatni, amelyek például rögzítik, hogyan kell definiálni egy beszerzési megrendelést.
A 11i.10 egy másik újdonsága az integrációs interfészek katalógusa, amely az Oracle E-Business Suite közzétett API-jait írja le. Emellett az Oracle E-Business Suite az Oracle Application Server 10g képességeit is kihasználja a más fejlesztők alkalmazásaival és az üzleti partnerekkel -- vagyis a szállítók és vevők rendszereivel -- való integrációhoz.
Az Oracle kihelyezéses szolgáltatásai terén olyan továbbfejlesztéseket jelentett be, amelyek megkönnyítik a rendszeradminisztrációt, automatizálják a szoftverfelügyelet egyes fontos folyamatait, proaktív rendszermonitoringot biztosítanak, és csökkentik a karbantartási költségeket.
Az új Outsourcing Automation Platform segítségével az Oracle proaktív módon figyelheti az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások színvonalát a rendelkezésre állás, teljesítmény, biztonság, változáskezelés -- beleértve a frissítések elvégzésének automatizálását -- és hibaelhárítás terén. Az Outsourcing Automation Platform mint központi felügyeleti konzol gondoskodik a problémákat előre látó változáskezelésről.
Az Oracle egy- vagy többéves szerződéseket kínál 30 napos felmondással; az ügyfél megválaszthatja, hol üzemeljen a hardver, és a kihelyezéses szolgáltatásokat az Oracle kínálatában szereplő bármely termékhez igénybe veheti.