:

Szerző: Vörös Péter

2003. december 2. 15:11

Erős online forgalmat ért el a Dell a hálaadási ünnep alatt

[WSJ] A világ legnagyobb PC-gyártója, a houstoni központú Dell hétfőn bejelentette, hogy a négynapos hálaadási ünnep alatt több mint 2 millióan látogattak a cég amerikai weboldalára. Ez a látogatottsági adat legalább 20 százalékos növekedést jelent a tavalyi év hasonló időszakához képest.

[WSJ] A világ legnagyobb PC-gyártója, a houstoni központú Dell hétfőn bejelentette, hogy a négynapos hálaadási ünnep alatt több mint 2 millióan látogattak a cég amerikai weboldalára. Ez a látogatottsági adat legalább 20 százalékos növekedést jelent a tavalyi év hasonló időszakához képest.

Immár második éve tapasztalja a vállalat azt, hogy a hálaadás ünnepi hétvége forgalmának több mint felét teszik ki az online eladások. A Dell forgalmának fennmaradó részét döntően a telefonos, illetve a katalógusból történő rendelések adják.

A Dell ugyanakkor nem tette közzé a négynapos ünnep eladási volumenére, illetve bevételeire vonatkozó konkrét adatait. A Dell szóvivője annyit elárult, hogy a 20 százalékos növekedés jól tükrözi az egyedi látogatók számának alakulását.

Az otthoni PC-eladások a vállalat 35,4 milliárd dolláros évi forgalmának mintegy 16 százalékát teszik ki és a Dell egyik leggyorsabban növekvő üzletágát képviselik. Az október 31-én zárult harmadik pénzügyi negyedévben az otthoni PC-eladások 28 százalékkal emelkedtek.

"Úgy véljük, hogy a reakció jól mutatja a cég kínálatának értékét" -- nyilatkozott a Dell szóvivője. "Alig várjuk az ünnepi szezon kezdetét, amikor eladásaink jelentősen emelkedni fognak", tette hozzá.

a címlapról