Megjelent a Microsoft Office kisvállalatoknak szánt változata
A Microsoft megkezdte a Microsoft Office Small Business Edition 2003 forgalmazását, mely a személyi és vállalati termelékenységnövelő szoftvercsomag kisvállalatoknak szánt kiadása. Ez a megoldás kifejezetten a kisvállalati ügyfelek fontos üzleti szükségleteinek kielégítését szem előtt tartva készült.
Az Office Small Business Edition 2003 a Microsoft Office ismerős megjelenését hordozza, de új funkciókat is tartalmaz, köztük például az Outlook 2003-nak a Business Contact Managerrel kiegészített, kifejezetten kisvállalatoknak készült változatát. A kisvállalatok egyik legfőbb gondja, hogy nem tudják hatékonyan kezelni ügyfeleik és potenciális ügyfeleik adatait, mert az ezzel kapcsolatos információk elszórtan vannak tárolva, vagyis nem tudják egységbe foglalva megjeleníteni várható értékesítéseiket. Az Outlook 2003 Business Contact Manager segítségével a dolgozók hatékonyabban kezelhetik ügyfelekkel fennálló kapcsolataikat, jobb feltételeket kapnak az értékesítési lehetőségek nyilvántartására és az ezekre vonatkozó jelentések elkészítésére.
Sok kisvállalatnak nincs elég ideje vagy erőforrása termékei és szolgáltatásai marketingjére, így nem tudja megőrizni előnyét a konkurencia előtt. Az Office Small Business Edition 2003 most első ízben tartalmazza a PowerPoint grafikus bemutatókészítő szoftvert is, megtalálható benne továbbá a Publisher. A két program professzionális kivitelű sablonokkal segíti a kisvállalkozásokat abban, hogy vonzó nyomtatott, webes, e-mailes, bemutatókra szánt és CD-n terjesztett értékesítési és marketinganyagokat készíthessenek.
A Microsoft Office Small Business Edition 2003 a következő elemekből áll: Microsoft Office Outlook 2003, kiegészítve a Business Contact Manager bővítménnyel, Microsoft Office Publisher 2003, Microsoft Office PowerPoint 2003, Microsoft Office Word 2003, Microsoft Office Excel 2003. A Microsoft kisvállalati megoldásaival kapcsolatban a vállalat honlapján található további információ.