Romero a következő projektjéről
John Romero a Daikatana készítője a múlt
heti E3-on zárt ajtók mögött beszélt jövőbeli
terveiről, amiről egy rövid leírás jelent meg
az FGN Online-on.:
"A Daikatana a Quake alapelveire épült mint kiindulási alapra. A következő munkám is ezt az irányvonalat fogja követni és nagy mértékben fogok támaszkodni a Daikatana elemeire. Ez egy folyamatos fejlődés, ahol mindegyik játék az elődjére épül, és utána egészítem ki különböző tökéletesített elemekkel ami a fejlődést eredményezi. A következő játékomban lesz egy pár szerepjáték elem, minden karakter különböző képességekkel és tulajdonságokkal fog rendelkezni. Hasonló lesz, mint a Chrono Trigger vagy a Final Fantasy VII, több karaktert irányíthatunk majd egyszerre."
"A Daikatana a Quake alapelveire épült mint kiindulási alapra. A következő munkám is ezt az irányvonalat fogja követni és nagy mértékben fogok támaszkodni a Daikatana elemeire. Ez egy folyamatos fejlődés, ahol mindegyik játék az elődjére épül, és utána egészítem ki különböző tökéletesített elemekkel ami a fejlődést eredményezi. A következő játékomban lesz egy pár szerepjáték elem, minden karakter különböző képességekkel és tulajdonságokkal fog rendelkezni. Hasonló lesz, mint a Chrono Trigger vagy a Final Fantasy VII, több karaktert irányíthatunk majd egyszerre."