Szerző: sammer

2000. május 19. 20:22

Friss Warcraft III infók

Chris Millar, Blizzard producer elárult pár információt a Warcraft sorozat készülő harmadik tagjáról összehasonlítva a nagy elődökkel: a Starcraft-tal, és a Warcraft II-vel.

"A játék sokat változott a tavalyi ECTS bemutató óta" - kezdte a bemutatót Millar a múlt heti E3 Expo kiállításon. "A régebbi változatban túl nagy hangsúlyt kaptak az RPG (szerepjáték) elemek, és ez a stratégiai lehetőségek leszűkülését okozta. Jelenleg azon dolgozunk, hogy megerősítsük a játék stratégiai oldalát és az egységeket egymástól és a hősünktől teljesen függetlenül lehessen irányítani amellett, hogy a hős képességei kihatnak rájuk. Az egységek sokkal értékesebbek lesznek, mint az eddigi egységgyártó stratégiai játékokban, mint például a Starcraft-ban volt. Nem lesznek Zerg típusú egységek amik addig szaporodnak amíg le nem nyomják az ellenfél védelmét. A számítógép AI-ja (mesterséges intelligencia) sokkal okosabb lesz mint azt a Starcraft-ban megszokhattuk, nem lesznek végeláthatatlan mészárlások és a győzelemhez is több taktikára lesz szükségünk mint egy egyszerű stratégiai játéknál.

A Warcraft III 2001 első felében fog PC-re megjelenni.
a címlapról