A Team Fortress 2 új engine-nel ?
A Cold Ice Network értesülése szerint a Valve Software
csakugyan szemétlapátra tette a Quake engine-t a TF2 készítésekor.
Íme egy kis részlet Gebe Newell-el készített interjúból:
K: A grafikus skálázódás (részletesebb a közelben, elmosottabb a távolban az egyenletesség érdekében) egy alapos nagyjavításon átesett Quake2 engine-nel valósul meg, vagy egy saját új megjelenítő rendszer segítségével, vagy netán más játék engine-jére épűl?
V: A Team Fortress 2-öt új engine-nel szállítjuk.
Ez rövid és tömör válasz volt. Sajnos bővebb információt eddig nem találtam, de minden esetre meglepő, hogy eddig mindenhol Half Life engine-t emlegettek. Mindenesetre, az nincs benne a válaszban, hogy "gyökeresen új", tehát azért világrengető változások nem várhatóak valószínűleg.
K: A grafikus skálázódás (részletesebb a közelben, elmosottabb a távolban az egyenletesség érdekében) egy alapos nagyjavításon átesett Quake2 engine-nel valósul meg, vagy egy saját új megjelenítő rendszer segítségével, vagy netán más játék engine-jére épűl?
V: A Team Fortress 2-öt új engine-nel szállítjuk.
Ez rövid és tömör válasz volt. Sajnos bővebb információt eddig nem találtam, de minden esetre meglepő, hogy eddig mindenhol Half Life engine-t emlegettek. Mindenesetre, az nincs benne a válaszban, hogy "gyökeresen új", tehát azért világrengető változások nem várhatóak valószínűleg.