Az IBM új linuxos reklámkampányt indít a hétvégén
[Reuters, HWSW] Az IBM napokon belül új linuxos reklámkampányba kezd.
Reklámszakemberek szerint mindez egyértelmű utalás arra, hogy az IBM a szabadon elérhető szoftverek világának vezető szerepét kívánja betölteni, és a cég ezt most szélesebb közönség előtt is kommunikálja. Lisa Baird, az IBM Global Advertising vezetője elmondta, hisznek abban, hogy a Linux ismertsége már elérte a kritikus pontot, és a reklám célja, hogy bemutassa "a szoftvereknek egy olyan jövőjét, ahol mindenki képes a növekedésre, és a legjobbaktól lehet tanulni". A kampány egyébként más csatornákon, újságokban, illetve az interneten is elindul, és a Linux később a vállalat egyéb üzeneteiben is helyet fog kapni.
A Kék Óriásnak korábban már volt kifejezetten linuxos kampánya, 2001-ben San Francisco, New York, Chicago és Boston járdáin, újsághirdetésekben és óriásplakátokon futott a Peace, Love & Linux kampány, amely a cég Linuxszal szállított eServereit reklámozta, ám Chicagóban és San Franciscóban is büntetést róttak ki az IBM-re a kampány részeként felfestett graffitik miatt.