A Samsung és az MIT Media Lab partneri szerződést kötött a közös stratégiai kutatásról
A Samsung Electronics a kutatás és fejlesztés területén eszközölt aktív beruházási programjának keretében céges és stratégiai partnerséget kötött a jövőbeli új technológiák kifejlesztésére az Egyesült Államokban, Cambridge-ben található MIT Media Lab szervezettel, mely az MIT (Massachusetts Institute of Technology) egyetemhez tartozik.
A Samsung Electronics a 3,75 millió dollár (mintegy 4,5 milliárd koreai won) volumenű, ötéves beruházással a jövőben megjelenő új digitális technológiák és új termékek fejlesztését várja a digitális kutatásoktól, a két kutatóhely kutatói között csereprogramot szeretne megvalósítani, és az MIT Media Lab kutatóira alapozva szeretné növelni a cég rendelkezésére álló minőségi kutatókapacitás mennyiségét.
Noh Byung Park, a Samsung Electronics Digital Media R&D Center (digitális média kutatóközpont) ügyvezető alelnöke szerint "ez a partneri szerződés hatalmas jelentőséggel bír a technológiák korai megszerzésében, és segíti az iparági vezető szerep megszerzését a kiváló minőségű emberi erőforrások, a stratégia megalapozása és a jövő környezeti feltételeinek pontos felmérése, hiszen a jelenlegi helyzetben a jövő előrejelzése meglehetősen bizonytalan a fejlesztés miatt, valamint az iparág és technológia gyors változása miatt."