Az IBM hároméves szerződést kötött az Avayával
[Mmd] Az IBM ma bejelentette, hogy hároméves
A nyitott és integrált informatikai rendszereknek és üzleti alkalmazásoknak köszönhetően az Avaya egységes képet kap majd tevékenységének valamennyi folyamatáról, beleértve az értékesítést, az ügyfélszolgálatot, a logisztikai hálózatot és a pénzügyeket is. Segítségével a vállalat gyorsabban tud majd reagálni a kereslet, a logisztika, az árképzés, a konkurencia és a tőkepiac változásaira, bárhol és bármikor legyen is szükség erre.
Az IBM és az Avaya együttműködése a termékek és szolgáltatások új, egyszerű "modell-alapú" elgondolásának továbbfejlesztésére vonatkozik, melynek segítségével ügyfeleik korszerű termékportfoliót, valamint felhasználóbarát árajánlat-kérési és megrendelési lehetőségeket kapnak a szolgáltatások testre szabottságának megtartása mellett. Az IBM segítségével az Avaya kiterjedt elosztó- és beszállítói csatornákkal, valamint fejlettebb raktározási folyamatokkal támogatja az új ügyfél- és értékesítési rendszereket.
Az IBM és az Avaya előtérbe helyezi a minőség folyamatos javítását és az ügyfelek tevékenységének hatékonyságát. Ennek érdekében olyan dinamikus önkiszolgáló internetes és egyéb valós idejű alkalmazásokat kínál, amelyek gyorsabb megrendelést biztosítanak, és emellett nagyobb rugalmasságot tesznek lehetővé a támogatás, az ügyfélszolgálat és a számlázás terén.
Ennek a kezdeményezésnek a segítségével az Avaya jelentősen megerősíti a szervereket, növeli az alkalmazás-kapacitást és lehetővé teszi a nyitott, egységes és szabványos informatikai infrastruktúra kiépítését. A társaság megszünteti az összetett, személyre szabott kódokra vonatkozó követelményeket valamint a maradvány- és ismétlődő alkalmazásokat, ezáltal javítva az adatminőséget és a vezetőségi jelentések hatékonyságát.