Ismét nyereséges a Red Hat, a cég a várakozások szerint zárta a negyedévet
A Red Hat kedden nyilvánosságra hozta legutóbbi
A negyedév legfontosabb eseményei közé tartozik, hogy a Red Hat vállalati Linux termékvonalához, az Enterprse Linuxhoz kapcsolódó éves előfizetések száma 10 százalékkal, 23500-ra nőtt. A vállalati Linux-technológiákból származó bevétel az előző negyedévhez képest 14 százalékkal, éves szinten pedig 104 százalékkal 12,3 millió dollárra nőtt, eközben a beágyazott rendszerekből származó bevételek csökkentek, ám Matthew Szulik, a Red Hat elnök-vezérigazgatója szerint a beágyazott termékek piaca továbbra is fontos szerepet kap cége hosszú távú stratégiájában.
Szulik a Red Hat új, a vállalati termékvonalat és a Red Hat Network szolgáltatásait előtérbe helyező stratégiájára utalva elmondta, hogy a cég "ezt az évet annak az útnak a folytatásával kezdi, amelyre tavaly lépett". Amint arról korábban már beszámoltunk, a Red Hat az általános célú, internetről szabadon letölthető Red Hat Linux operációs rendszereihez csupán egyetlen évig biztosít terméktámogatást, míg a Red Hat Enterprise Linuxokhoz maximálisan öt évig igényelhetők frissítések és biztonsági javítások.