(E3) Delta Force: Land Warrior - Mégsem Delta Force 3 lesz a következő?
A Novalogic szerződést kötött, hogy módosítja a Delta Force 2-öt a U.S. ARMY új generációs Land Warrior programjának megfelelően, melynek keretében felszerelnék a gyalogságot olyan technikai eszközökkel, mint például fejlett harci járművek beépített videó megfigyelőkkel, sisakra szerelhető megjelenítő, lézeres távolságmérők és GPS rendszerű navigációs készülékek (lásd részletesebben a korábbi hírünkben). A sztori egy csapatot mutat be, melynek öt veterán Delta Force-os katona a tagja. A játék során valamelyik csapattag bőrébe bújva hajthatunk végre speciális feladatokat a túszszabadítástól a szabotázsakciókon keresztül a terrorista táborok elleni támadásokig. A játékban új fegyverek és felszerelési tárgyak is megtalálhatóak lesznek, ezen kívül a multiplayer játékok széles skálája továbbra is rendelkezésünkre fog állni, amely a korábbi részek népszerűségét okozta. (Emlékezzünk csak a Delta Force 2-nél korábban benyújtott petícióra, meg a sokak által nem kedvelt NovaWorld struktúrára.) És ami számunkra talán a legfontosabb: mindezt 2000 3. negyedévére ígérik!
A boltokban majd a következő dobozt keresd (?):
A doboz hátoldalán található két fontosabb kép nagyobb nagyításban:
Jack Squat, a híres Delta Force 2 pálya szerkesztő megragadta az alkalmat
és feltett néhány kérdést a Novalogic-nak az E3-on a Land Warrior-ral
kapcsolatban (forrás: delta-force2). Lássuk ezekből a fontosabbakat:
K: A Land Warrior-ban lesz Map Editor, hogy saját pályákat lehessen készíteni?
Lesz benne lehetőség saját terep készítésére? Lesz-e lehetőség
objektumok és pályák importálására más Novalogic játékokból
a saját készítésű missziók készítésénél?
V: Nem, nem tervezzük egyiket sem. : ((
K: A játék biztonságosabb lesz a csalások ellen?
V: A Novalogic-ot nagyon nyugtalanítják ezek a csalások és trainerek,
melyek rontják az online játék élvezetét, és most vizsgáljuk,
milyen ellenintézkedéseket tudnánk tenni.
K: Legjobb sejtése szerint milyen lesz a szükséges rendszerkövetelmény?
V: Amenyiben játszol a Delta Force 2-vel a saját gépeden, és van 3D gyorsítód,
akkor a Land Warrior simábban és gyorsabban fog futni.
K: Mondana valami részletesebbet az új gyorsított Voxel engine-ről?
V: Nem tudunk semmi konkrétumot mondani erről. Egyetlen érdemleges dolgot tudok említeni,
hogy "fátyolosodás" effektus lesz a játékban, amely lehetetlenné teszi
az 1000 méter feletti mesterlövész találatokat.
K: Mivel a Voxel engine-t lecserélték, a játékosok képesek lesznek
e még elbújni és kúszni a magas fűben, mint a Delta Force 2-ben?
V: A magas fűnek vége!! : (( Nincs tervben sem, hogy beépítsük azt az engine-be.
K: Az ellenséges járművek reagálni fognak a játékosokra mozgásaira,
vagy csak lőni fognak rájuk a megadott útvonalról? Valamint a játékosok
képesek lesznek irányítani a járműveket a missziókban?
V: Jelenleg nincs tervben, de ne feledjük, a játék még fejlesztés alatt
van.
K: Milyen típusú fegyverek és felszerelések lesznek a játékban?
V: Rendelkezésünkre fog állni a Delta Force 2 arzenálja és néhány
új, például a PSG-1 és a kézi MM1 40mm gránátvető.
A gránátvetőnek félelmetesen jó robbanása van.
K: Lehetséges lesz helikopterek, autók és teherautók kilövése lőfegyverrel?
V: A sérülésszámítás kissé jobb lesz a Land Warrior-ban.
Egy pisztoly nem lesz képes átlőni egy jeep páncélzatát, de elegendő
gépuska lövedék már igen.
K: Lehetőség lesz rá, hogy helikopterrel a pálya egy másik részére
repüljünk?
V: Nem, jelenleg nem, de minden lehetséges még a megjelenésig.
K: Most, hogy a játék 3D gyorsítással rendelkezik, a pályákon
több lesz a fa, bozót és hasonló?
V: A pályák máshogy fognak kinézni, mint a Delta Force 2-ben. Mivel a
3D engine segítségével lehetővé vált a terep egyenletessé tétele,
a csipkézettség már a múlté. Igen, újabb fák és bokrok
lesznek.
K: Mi fog történni a Delta Force és a Delta Force 2 támogatásával,
melyek kétsgtelenűl elszenvedik a Land Warrior megjelenését. A megjelenés
után is lesznek frissítések és szerverek ezekhez a játékokhoz?
V: A Delta Force 2 támogatása folyamatos lesz a Land Warrior megjelenése
után is.
K: Milyen játék típusok lesznek?
V: Az új játékban több karakter közül választhatunk majd, melyeknek
meglesz a saját specialitása vagy szakterülete. Például a mesterlövészeknek
kiemelkedő látása és hallása lesz.
Lássuk Jack Squat milyen pro és kontra érveket tud felhozni az első benyomásai
alapján:
PRO: Gyorsabb a grafika és a játék mozgása is egyenletesebb. Az új épületek,
tájak és a dekoráció texturái jól néznek ki. A játékban
új épületek lesznek, melyek sokkal nagyobbak és komplexebbek lesznek, mint az előző
részekben. Nagyon tetszik, hogy a karaktereknek különböző speciális jellemvonásuk
van, attól függően, hogy milyen fajta katonák.
KONTRA: Nincs pálya és missziószerkesztő. Nincs magas fű. A távolság
korlátozva van a "fátyolosodás" effektussal az összes pályán.