Disztribútori megállapodást kötött a Trend Micro és a 2F 2000 Kft.
[Morpho] Disztribútori megállapodást kötött a mai napon a Trend Micro és a 2F 2000 Kft. A Trend Micro, a nemzetközi viszonylatban megszerzett pozíciója alapján, a magyar nagyvállalati piacon is vezető pozíció elérését tűzi ki céljául -- mondta a bejelentés kapcsán Frank Weisel a Trend Micro európai kereskedelmi igazgatója. A 2F 2000 Kft. -- korábbi stratégiájával összhangban -- a Trend Micro termékek területén is széles körű disztribúciós tevékenységre koncentrál, és hozzáadott értéket szolgáltat partnerei számára. A Trend Micro termékek értékesítéséből 2003-ban megközelítőleg 150 millió forint árbevételre számítunk -- jelentette ki Fórján Csaba, a 2F 2000 Kft. ügyvezető igazgatója.
Az együttműködés aláírásával a Trend Micro megtette az első lépést, hogy Magyarországon is kiépüljön az a Value Added viszonteladói hálózat, amelyen keresztül -- az európai értékesítési program keretében -- hazánkban is elérhetővé válik a szerveroldali vírusvédelem vezető világpiaci megoldása. A Trend Micro a nagyteljesítményű, szerveroldali vírusvédelemre specializálódott, kiegészítve azt a bővített felügyeleti képességekkel, és bármilyen méretű vállalatra történő skálázhatósággal.
"A 2F 2000 Kft-ben kiváló partnerre találtunk, hiszen az anti-vírus szoftverek piacán szerzett tapasztalatának és szolgáltatásorientált tevékenységének köszönhetően az értékesítés mellett komoly hozzáadott értéket -- támogatási és oktatási szolgáltatást -- biztosít a Trend Micro magyarországi viszonteladói és felhasználói részére" -- indokolta meg Frank Weisel a partner kiválasztását. A Trend Micro partnerprogramja 3 szintű képzésben biztosítja a partneri minősítésekhez szükséges képzést a viszonteladó partnerek számára. A legfelsőbb szint kivételével az oktatást a helyi disztribútor partner végzi, a vizsgáztatás pedig elektronikus formában, az interneten keresztül zajlik.
Az IDC jelentése szerint a víruskereső termékek iránti vállalati igények 2006-ra várhatóan messze meghaladják majd a fogyasztói igényeket, és a piac 78 százalékát adják majd. A szerveroldali víruskereső-piac előreláthatóan a 2001. évi 508 millió dollárról 2006-ra 1,5 milliárd dollárra növekszik, és 44 százalékos arányával a víruskereső szektor domináns részét képezi majd. 2006-ra az internet-gatewayek és e-mailszerverek piaca várhatóan a leggyorsabb növekedést fogja mutatni, a szerveroldali víruskereső-piac 44, illetve 43 százalékát adva.
A Trend Micro e piaci trendek ismeretében az év elején bejelentette a Trend Micro Enterprise Protection Strategy (vállalati védelmi stratégia -- EPS) bővítését, amelynek kapcsán olyan új termékek, szolgáltatások és architektúrafejlesztések megjelenése várható, amelyek a fertőzések kezelését segítik a vállalati hálózat különböző pontjain. A termékek és szolgáltatások tervezésénél cél, hogy még jobban megfeleljenek azoknak az általános kihívásoknak, amelyekkel az IT vezetők szembesülnek a rosszindulatú kódok és vírusok fertőzéseinek kapcsán: a biztonsági irányelvek -- különböző platformokon, eszközökön és rendszereken keresztül történő -- koordinálásától kezdve a biztonsági befektetések és eljárások általános hatékonyságának meghatározásáig.