:

Szerző: castor

2003. február 25. 20:19

Nagyszabású reklámkampányba kezd a Metroid Prime európai megjelenése előtt a Nintendo

A Metroid Prime című GameCube-os akciójáték európai megjelenése (március 21.) előtt grandiózus marketingkampányba kezd a Nintendo. Az üzleti tervek szerint a reklámozásra mintegy 5 millió eurót fordítanak, melynek nagyobb részét az MTV zenei televíziócsatornán futó spotokra költik.

A Metroid Prime című GameCube-os akciójáték európai megjelenése (március 21.) előtt grandiózus marketingkampányba kezd a Nintendo. Az üzleti tervek szerint a reklámozásra mintegy 5 millió eurót fordítanak, melynek nagyobb részét az MTV zenei televíziócsatornán futó spotokra költik.

Az MTV-n kívül más kisebb TV-k adásán is feltűnik majd a játék, illetve rendszeresen találkozhatunk különböző Metroid Prime hirdetésekkel a nyomtatott lapok hasábjaink -- főleg a játékmagazinokban.

A további népszerűsítés céljából a Nintendo.co.uk internetes oldal meghirdetett egy honlapkészítő versenyt, melynek lezárultával a legtartalmasabb és legjobb alkotás gazdája több értékes exkluzív Metroid Prime ajándékkal lehet gazdagabb, melyekhez -- a rendezők elmondása szerint -- sehol máshol nem lehet hozzájutni.

De a konzolgyártó cég nem elégszik meg ennyivel, és egy speciális csomagot is piacra dob, melyet 199 euróért lehet majd megvásárolni. A dobozban egy fekete, különlegesen díszítéssel ellátott GameCube konzol, illetve egy Metroid Prime játék lesz megtalálható.

a címlapról