:

Szerző: Ady Krisztián

2003. január 28. 12:00

Új auditált ügynökségi adserver jelent meg a hazai online piacon

A Mail Hungary a mai napon BannerBox márkanév alatt indította útjára a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet együttműködésével létrehozott új online reklámkiszolgáló szolgáltatását.

A Mail Hungary a mai napon BannerBox márkanév alatt indította útjára a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet együttműködésével létrehozott új online reklámkiszolgáló szolgáltatását.

Fodor Géza, a Mail Hungary ügyvezetője az alábbiakat mondta az adserver szolgáltatásról és a két cég közt létrejött megállapodásról: "Régi hiányosságot pótol a most bevezetett termékünk. Több éves fejlesztésünknek nem titkolt célja a magyar online térben jelenlévő nemzetközi fizetős reklámkiszolgálók piacának megrendítése. A létrehozott alkalmazásunk nem csak ügynökségek, hanem nagy forgalmú weboldalak és komplex oldalcsoportok (network) kiszolgálását is megoldja, de ebben nem különbözne az eddig ismert reklámkiszolgálóktól."

"A Mail Hungary szolgáltatásának legfontosabb pontja az, hogy a BannerBox adservert használó tartalomszolgáltatók, illetve az ügynökségek hiteles információkkal láthatják el ügyfeleiket. A nemzetközi kiszolgálók használatával ezt eddig is megtehették, a hazai fejlesztésnek és üzemeltetésnek köszönhetően azonban a mi adserver termékünkkel ezt költséghatékonyabban, minőségi kompromisszumok megkötése nélkül is igénybe vehetik" -- tette hozzá.

Varga Károly a Medián részéről kiemelte, hogy a Medián WebAudit látogatottsági statisztikái elsősorban a hirdetési piac résztvevői számára készülnek, komoly segítséget nyújtva a kampányok tervezéséhez. Kézenfekvő a gondolat, hogy forgalommérési tapasztalatokat a kampányok lebonyolítása során is kamatoztassák. Ezt ismerte föl a Mail Hungary, amikor felkérte a Mediánt az újonnan induló szolgáltatás forgalmának auditálására.

a címlapról