A digitális tartalomkezelő megoldások szállítói közül az IBM érdemelte ki az év vállalata címet
[Mmd] Az IBM a múlt héten jelentette be, hogy a Frost & Sullivan nevű informatikai tanácsadó cég döntése értelmében az IBM nyerte el az év vállalata címet a digitális tartalomkezelő megoldások szállítóinak kategóriájában. A Digital Content Management Company of the Year cím odaítélésével a Frost & Sullivan az IBM átfogó termékkínálatát, technológiai vezető szerepét és a nyitott szabványok iránti elkötelezettségét ismerte el.
A digitális tartalomkezelő megoldások piaca az adatkezelés következő generációját jelenti. Ezek a megoldások lehetővé teszik az ügyfeleknek, hogy üzleti információt gyűjtsenek, kezeljenek és terjesszenek minden lehetséges formában. Az anyagok lehetnek pénzügyi kimutatások, szkennerrel digitalizált képek, elektronikus üzenetek, hang- és képfelvételek; a tartalomkezelő megoldások pedig lehetővé teszik ezek összekapcsolását az alapvető üzleti folyamatokkal. A vállalatok számára egyre fontosabbá válik, hogy a vállalkozáson belül rendelkezésre álló adatvagyont a lehető legátfogóbban, egyszersmind a lehető leghatékonyabban kihasználják, s egyúttal elérhetővé tegyék elektronikus úton a beszállítók, az ügyfelek, a partnerek és az alkalmazottak számára is.
A Frost & Sullivan értékelése szerint az IBM olyan kulcsfontosságú területeken körözte le versenytársait, mint a márkák közötti termékintegrációban felvállalt vezető szerep, az egymástól jelentősen különböző piaci szegmensek és üzleti partnerek igényeinek kielégítésére való képesség, és a vállalati tartalomkezelésre (Enterprise Content Management) való széles rálátás, amely kiterjed többek között az élő internetes mozgókép-közvetítésre (streaming video) éppúgy, mint az állóképek, a számítógépes állományok és a faxüzenetek kezelésére vagy az XML-re, a Java-támogatásra és a szerzői jogok kezelésére.
A Frost & Sullivan tanácsadó cég szerint az IBM olyan termékkínálattal szolgálja ügyfeleit, amely megfelel az egyre növekvő elvárásoknak, amelyekkel az ügyfeleknek szembe kell nézniük növekvő mennyiségű, ugyanakkor strukturálatlan üzleti információs vagyonuk vállalati szintű kezelése során. Az IBM szoftvertermékei -- így többek közt a Content Manager, a szerzői jogok digitális kezelésére szolgáló Electronic Media Management System (EMMS) és a WebSphere Portal -- az iparág vezető megoldásai közé tartoznak, s mint ilyenek, lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy adatvagyonukat a lehető legátfogóbban kihasználják és megosszák beszállítóikkal, ügyfeleikkel, partnereikkel és alkalmazottaikkal.
Az IBM Content Management termékskálája olyan eszközöket kínál a vállalati felhasználóknak, amelyek segítségével a különböző adatforrásokban és -formátumokban őrzött információkat kezelni és integrálni tudják, legyen szó szkennerrel digitalizált képekről, hang- vagy képfelvételekről, illetve különböző beszállítóktól származó szoftverek információtartalmáról. Világszerte több mint 9 000 szervezet használja az IBM tartalomkezelő technológiáját arra, hogy olyan információkat kezeljenek és integráljanak szerves egységgé, amelyek számtalan különböző forrásból származnak, ráadásul függetlenül attól, hogy az információ ténylegesen hol lelhető fel.