Kijavították a magyar fejlesztésű Platoon játékmenetének sokat kritizált elemeit
Újabb javítócsomag jelent meg a Strategy First és a Monte Cristo által kiadott, magyar fejlesztésű Platoon stratégiai játékhoz. A 2 MB-os patch azt a két elemet javítja ki a játékmenetben, melyek a legtöbb kritikát kapták a sajtóban. Az egyik a küldetés közbeni mentési lehetőségek hiánya, a másik pedig az amerikai katonák mesterséges intelligenciája.
Az előbbit eredetileg azért tervezte így a Digital Reality, hogy nagyobb legyen a játékosokban a feszültség. Azonban az emberek legfeljebb a vérnyomásuk lett magasabb, amikor két órányi játék után az egyik kulcsszereplő véletlenül elhalálozott és lehetett elölről kezdeni az egész missziót. A MI pedig azért szorult javításra, mivel ha az ellenség rátört egységünkre, akkor ők nyugodtan tovább álldogáltak és bámészkodtak a golyózáporban, amíg ki nem adtuk a védekezési parancsot.
A játék főhősének a háborúban szakaszparancsnokként egyre nehezedő küldetéssorozatban kell helyt állnia. A szakaszban nemcsak közkatonák, hanem specialisták is találhatók, és a játékmenet előrehaladtával egyre több nehézfegyverzet (például M113-as páncélozott csapatszállító és M48 Patton tank) segíti majd a hadviselést, a gerillataktikát folytató vietkongok ellen.
A játékban az egységek fejlődnek, a tapasztalati pontrendszer alapján a kezdeti zöldfülűek egyre ügyesebbek lesznek, és hatékonyabban oldják meg a rájuk bízott feladatokat. A program motorját a Haegemoniában debütáló Walker engine továbbfejlesztett változata biztosítja. A zenei anyagokat pedig a BAFTA-díjat nyert Kreiner Tamás írta.