Szerző: Bodnár Ádám

2002. november 29. 15:37

Az IT szakemberek szerint a HP a világ első számú outsourcing-szolgáltatója

[Noguchi] Az általános ügyfél-elégedettséget tekintve a HP a világ első számú outsourcing-szolgáltatója -- állapította meg nemrég egy, az IT vezetők körében végzett felmérés. Az IBM-et, az EDS-t és a CSC-t is felvonultató mezőnyben a HP végzett az élen, és valamennyi versenytársánál magasabb pontszámot ért el a megbízhatóságot és a vállalt szolgáltatási szintet vizsgáló kategóriákban. Az ár-érték arány, a technikai felkészültség és a bizalom kategóriájában a vállalat a második helyet szerezte meg.

[Noguchi] Az általános ügyfél-elégedettséget tekintve a HP a világ első számú outsourcing-szolgáltatója -- állapította meg nemrég egy, az IT vezetők körében végzett felmérés. Az IBM-et, az EDS-t és a CSC-t is felvonultató mezőnyben a HP végzett az élen, és valamennyi versenytársánál magasabb pontszámot ért el a megbízhatóságot és a vállalt szolgáltatási szintet vizsgáló kategóriákban. Az ár-érték arány, a technikai felkészültség és a bizalom kategóriájában a vállalat a második helyet szerezte meg.

Az Information Week Research felmérésében több mint 700 IT szakembert kértek meg arra, hogy sorolja tíz kategóriába vállalata erőforrás-kihelyezési szolgáltatóját. Az Information Week főcíme a közelmúltban ekképp foglalta össze az eredményt: az ügyfelek megbízhatóságot, bizalmat, szakértelmet és üzleti értéket várnak el szolgáltatóiktól. A HP-nek kitűnő osztályzatot adtak.

"A felmérés is alátámasztja, hogy a HP Services szolgáltatása egyedülálló az ügyfelekkel kiépített szoros kapcsolat szempontjából -- e kapcsolat alapját a rugalmasság, a megbízhatóság, a bizalom és a kiemelkedõ szolgáltatásminõség adja" -- nyilatkozta Ann Livermore, a HP Services elnökhelyettese. "Örömmel látjuk, hogy az outsourcing megbízásukkal hozzánk forduló szervezetek növekvõ száma mellett e felmérés eredményei is igazolják szemléletünk helyességét."

A felmérés 10 kategóriája közül nyolcban (megbízhatóság, ár-érték arány, műszaki szakértelem, ágazati ismeretek, vállalt szolgáltatási szint, bizalom, innováció, hírnév) az ügyfelek dobogós helyre sorolták a HP-t. Az összesített hatodik helyet megszerző EDS ezzel szemben egyetlen kategóriában sem szerepelt az első három között, és az összesített hetedik helyen álló IBM is csupán két kategóriában jutott be a vezető trióba.

a címlapról