:

Szerző: Bodnár Ádám

2002. november 20. 10:16

IBM e-business program középvállalatok számára

Az IBM bejelentette, hogy szoftvert, oktatást és támogatást kínál

Az IBM bejelentette, hogy szoftvert, oktatást és támogatást kínál viszontértékesítőin és egyéb partnerein keresztül közepes méretű vállalkozások számára.

Az új, Express elnevezésű infrastruktúra-szoftvercsalád, mely a DB2-Express, WebSphere-Express és WebSphere Portal Server Express alkalmazásokat tartalmazza, a közepes méretű vállalkozások igényeit szolgálja. Az új programok megoldást kínálnak a vállalkozások igen sokszínű műveleti eszköztárának integrálására, például az ügyfélkapcsolatok és a beszállítói lánc kezelése terén.

Azok a vállalkozások, amelyek minden műveletüket teljes körűen integrálják -- s nem csak a vállalaton belül, de beszállítóikkal, ügyfeleikkel és alkalmazottaikkal való kapcsolataikban is --, jelentős lépést tesznek afelé, hogy on demand szolgáltatásokat nyújtó elektronikus vállalkozássá fejlődjenek, ami az jelenti, hogy rugalmasan és gyorsan tudnak reagálni bármilyen ügyféligényre, piac lehetőségre vagy külső veszélyre. Az új szoftver lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy javítsák meglévő beruházásaik hatékonyságét, és sokkal hamarabb élvezzék az elektronikus üzletvitel előnyeit, mint ahogyan az az egyedi fejlesztésű e-business platformokkal lehetséges lenne.

Ennek az integrációnak biztosítanak alapot a nyitott infrastruktúra-szoftver -- angol kifejezéssel middleware -- termékek. Ez a termékkategória a New York-i AMI Partners szerint 150 milliárd dolláros növekedési lehetőséget kínál az informatikai cégek számára a középméretű vállalkozások piacán.

A közepes méretű vállalkozások általában szűkösen vannak ellátva tőkével, s tartózkodnak a jelentősebb kockázatoktól, ezért olyan megbízható és könnyen megvalósítható megoldásokat keresnek, amelyek segítségével hatékonyabban kihasználhatják a web által kínált lehetőségeket ügyfeleik jobb kiszolgálása érdekében. A WebSphere-Express piacra dobásával az IBM belépési lehetőséget kínál az on-demand szolgáltatásokat nyújtó e-vállalkozások számára, miközben ugyanazt a magas szintű biztonságot nyújtja, mint nagyvállalati üzletfeleinek, s egyúttal biztosítja az üzleti igények változásának megfelelő ütemű növekedés lehetőségét.

Minthogy az IBM 13 milliárd dolláros szoftverdivíziója számára az üzleti partnerek jelentik a piacra jutás elsődleges útját, az IBM oktató és támogató programok bevezetése mellett döntött, amelyek segítséget nyújtanak az IBM partnereinek az új "Express" szoftver viszonteladásában, telepítésében, integrálásában és finanszírozásában.

a címlapról