:

Szerző: Bodnár Ádám

2002. november 13. 10:47

Az SAP ügyfélkapcsolat-kezelő megoldását választotta az Adobe

Adobe
Adobe [Mmd] Az Adobe Systems Incorporated a mySAP ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerét (a mySAP CRM-et) választotta globális ügyfélkezelési stratégiájának alapjául -- jelentette be az SAP AG . Az Adobe 750 felhasználós méretben építi ki a mySAP CRM ügyfélkapcsolati központját, továbbá mobil értékesítési és értékesítésiakció-kezelési rendszereit a sokszínű vásárlói közönséggel kapcsolatos értékesítési, szolgáltatási és marketingtevékenységek javítása érdekében. Az SAP piaci részesedése folyamatosan nő, amint ezt az Adobe példája is igazolja: egyre több cég alkalmazza a CRM megoldást az alacsonyabb integrációs költségek és az átfogó, ügyfélközpontú üzleti folyamatok kialakítása érdekében.

Az Adobe alkalmazni fogja továbbá a mySAP Service Provider iparágspecifikus funkcióit is professzionális szolgáltatási csoportjának vezetéséhez. A csoport webes megoldásokat készít azon vásárlók számára, akik automatizálni kívánják a dokumentumkezelési folyamatokat az egész vállalatra kiterjedően. Az SAP új megoldásai kiaknázzák az Adobe már meglévő SAP vállalatirányítási rendszereit az üzleti folyamatok a teljes vállalatra kiterjedő összekapcsolása érdekében, maximalizálva az ügyfelek számára nyújtott értékeket és a technológiai befektetések megtérülését.

"Az, hogy értéket kínáljunk vásárlóinknak és hatékonyan kezeljük értékesítési és marketingteendőinket, a további növekedés záloga és kulcsfontosságú szerepet játszik az Adobe vezető szerepének megőrzésében" -- jelentette ki Bruce Chizen, az Adobe elnök-vezérigazgatója. "Az SAP CRM-megoldása, a meglévő informatikai platformjainkra ráépülve lehetővé teszi számunkra a jobb szolgáltatások bizosítását és a sokszínű vásárlói kapcsolatok kezelését."

Az Adobe, amelynek vásárlói között éppúgy megtalálhatók a nagyvállalatok, mint az egyéni végfelhasználók, a mySAP CRM hívóközpont-funkcióit fogja használni a szolgáltatások, illetve a közvetlen és közvetett értékesítési csatornák vásárlóit megcélzó telefonos értékesítések kezeléséhez. Az SAP megoldás a hívóközponti alkalmazottakat pontos információkkal látja el az ügyfél licenctípusáról, a végfelhasználói vásárlói bázis jobb áttekinthetősége pedig lehetővé teszi a megfelelő szolgáltatási szintek pontos biztosítását és az ügyfélkapcsolatok nyomon követését.

Mivel az Adobe folyamatosan növeli jelenlétét a vállalati piacon, a mySAP CRM abban is segíteni fogja a céget, hogy közvetlen értékesítési csatornát építsen ki a megcélzott ügyfelek pontosabb kezeléséhez, illetve ebből származóan az eladások növeléséhez. A megoldás az Adobe kereskedői számára az értékesítési csoportban betöltött szerepüktől függően biztosít ismertető anyagokat és percrekész információt az árakról, illetve az ügyféllel kapcsolatos eddigi tevékenységekről. Ezen információ birtokában az Adobe kereskedői a legjobb megoldásokat kínálhatják vásárlóiknak, ugyanakkor javíthatják az értékesítési tevékenységek hatékonyságát és megtérülését.

Az Adobe a mySAP CRM értékesítésiakció-kezelési funkcióit fogja használni a közvetlen értékesítési és viszonteladói csatornák marketing- és értékesítési tevékenységeinek támogatására. A mySAP CRM segít teljes marketingkampányok levezénylésében, beleértve a tervezést, a tartalom kialakítását, a közönség meghatározását, a piaci szegmentálást és a kommunikációt. A megoldás harmonikusan illeszkedik a mySAP.com az Adobe-nál működő üzletiintelligencia- és pénzügyi funkcióihoz, így pontosan, valós időben követhető nyomon az értékesítési akciók befektetéseinek megtérülése.

"Az Adobe továbbra is biztosítani kívánja vezető helyét a technológiai cégek között, elkötelezve magát a növekedés és a termékek fejlesztése mellett" -- nyilatkozta Hasso Plattner, az SAP AG társelnöke és vezérigazgatója. "A mySAP CRM alkalmazásával az Adobe ezt a vezető szerepet terjeszti ki ügyfélkapcsolati stratégiájára és kovácsol még nagyobb, hosszú távú, az egész vállalatra kiterjedő előnyöket a technológiai befektetésből."

a címlapról