Az SAP ügyfélkapcsolat-kezelő megoldását választotta az Adobe
[Mmd] Az Adobe Systems Incorporated
a mySAP ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerét (a mySAP
CRM-et) választotta globális ügyfélkezelési stratégiájának alapjául --
jelentette be az SAP AG . Az Adobe 750 felhasználós méretben
építi ki a mySAP CRM ügyfélkapcsolati központját, továbbá mobil értékesítési
és értékesítésiakció-kezelési rendszereit a sokszínű vásárlói közönséggel
kapcsolatos értékesítési, szolgáltatási és marketingtevékenységek javítása
érdekében. Az SAP piaci részesedése folyamatosan nő, amint ezt az Adobe
példája is igazolja: egyre több cég alkalmazza a CRM megoldást az
alacsonyabb integrációs költségek és az átfogó, ügyfélközpontú üzleti
folyamatok kialakítása érdekében.
Az Adobe alkalmazni fogja továbbá a mySAP Service Provider
iparágspecifikus funkcióit is professzionális szolgáltatási csoportjának
vezetéséhez. A csoport webes megoldásokat készít azon vásárlók számára, akik
automatizálni kívánják a dokumentumkezelési folyamatokat az egész vállalatra
kiterjedően. Az SAP új megoldásai kiaknázzák az Adobe már meglévő SAP
vállalatirányítási rendszereit az üzleti folyamatok a teljes vállalatra
kiterjedő összekapcsolása érdekében, maximalizálva az ügyfelek számára
nyújtott értékeket és a technológiai befektetések megtérülését.
"Az, hogy értéket kínáljunk vásárlóinknak és hatékonyan kezeljük
értékesítési és marketingteendőinket, a további növekedés záloga és
kulcsfontosságú szerepet játszik az Adobe vezető szerepének megőrzésében" --
jelentette ki Bruce Chizen, az Adobe elnök-vezérigazgatója. "Az SAP
CRM-megoldása, a meglévő informatikai platformjainkra ráépülve lehetővé
teszi számunkra a jobb szolgáltatások bizosítását és a sokszínű vásárlói
kapcsolatok kezelését."
Az Adobe, amelynek vásárlói között éppúgy megtalálhatók a nagyvállalatok,
mint az egyéni végfelhasználók, a mySAP CRM hívóközpont-funkcióit fogja
használni a szolgáltatások, illetve a közvetlen és közvetett értékesítési
csatornák vásárlóit megcélzó telefonos értékesítések kezeléséhez. Az SAP
megoldás a hívóközponti alkalmazottakat pontos információkkal látja el az
ügyfél licenctípusáról, a végfelhasználói vásárlói bázis jobb
áttekinthetősége pedig lehetővé teszi a megfelelő szolgáltatási szintek
pontos biztosítását és az ügyfélkapcsolatok nyomon követését.
Mivel az Adobe folyamatosan növeli jelenlétét a vállalati piacon, a mySAP
CRM abban is segíteni fogja a céget, hogy közvetlen értékesítési csatornát
építsen ki a megcélzott ügyfelek pontosabb kezeléséhez, illetve ebből
származóan az eladások növeléséhez. A megoldás az Adobe kereskedői számára
az értékesítési csoportban betöltött szerepüktől függően biztosít ismertető
anyagokat és percrekész információt az árakról, illetve az ügyféllel
kapcsolatos eddigi tevékenységekről. Ezen információ birtokában az Adobe
kereskedői a legjobb megoldásokat kínálhatják vásárlóiknak, ugyanakkor
javíthatják az értékesítési tevékenységek hatékonyságát és megtérülését.
Az Adobe a mySAP CRM értékesítésiakció-kezelési funkcióit fogja használni a
közvetlen értékesítési és viszonteladói csatornák marketing- és értékesítési
tevékenységeinek támogatására. A mySAP CRM segít teljes marketingkampányok
levezénylésében, beleértve a tervezést, a tartalom kialakítását, a közönség
meghatározását, a piaci szegmentálást és a kommunikációt. A megoldás
harmonikusan illeszkedik a mySAP.com az Adobe-nál működő
üzletiintelligencia- és pénzügyi funkcióihoz, így pontosan, valós időben
követhető nyomon az értékesítési akciók befektetéseinek megtérülése.
"Az Adobe továbbra is biztosítani kívánja vezető helyét a technológiai cégek
között, elkötelezve magát a növekedés és a termékek fejlesztése mellett" --
nyilatkozta Hasso Plattner, az SAP AG társelnöke és vezérigazgatója. "A
mySAP CRM alkalmazásával az Adobe ezt a vezető szerepet terjeszti ki
ügyfélkapcsolati stratégiájára és kovácsol még nagyobb, hosszú távú, az
egész vállalatra kiterjedő előnyöket a technológiai befektetésből."
Az Adobe alkalmazni fogja továbbá a mySAP Service Provider iparágspecifikus funkcióit is professzionális szolgáltatási csoportjának vezetéséhez. A csoport webes megoldásokat készít azon vásárlók számára, akik automatizálni kívánják a dokumentumkezelési folyamatokat az egész vállalatra kiterjedően. Az SAP új megoldásai kiaknázzák az Adobe már meglévő SAP vállalatirányítási rendszereit az üzleti folyamatok a teljes vállalatra kiterjedő összekapcsolása érdekében, maximalizálva az ügyfelek számára nyújtott értékeket és a technológiai befektetések megtérülését.
"Az, hogy értéket kínáljunk vásárlóinknak és hatékonyan kezeljük értékesítési és marketingteendőinket, a további növekedés záloga és kulcsfontosságú szerepet játszik az Adobe vezető szerepének megőrzésében" -- jelentette ki Bruce Chizen, az Adobe elnök-vezérigazgatója. "Az SAP CRM-megoldása, a meglévő informatikai platformjainkra ráépülve lehetővé teszi számunkra a jobb szolgáltatások bizosítását és a sokszínű vásárlói kapcsolatok kezelését."
Az Adobe, amelynek vásárlói között éppúgy megtalálhatók a nagyvállalatok, mint az egyéni végfelhasználók, a mySAP CRM hívóközpont-funkcióit fogja használni a szolgáltatások, illetve a közvetlen és közvetett értékesítési csatornák vásárlóit megcélzó telefonos értékesítések kezeléséhez. Az SAP megoldás a hívóközponti alkalmazottakat pontos információkkal látja el az ügyfél licenctípusáról, a végfelhasználói vásárlói bázis jobb áttekinthetősége pedig lehetővé teszi a megfelelő szolgáltatási szintek pontos biztosítását és az ügyfélkapcsolatok nyomon követését.
Mivel az Adobe folyamatosan növeli jelenlétét a vállalati piacon, a mySAP CRM abban is segíteni fogja a céget, hogy közvetlen értékesítési csatornát építsen ki a megcélzott ügyfelek pontosabb kezeléséhez, illetve ebből származóan az eladások növeléséhez. A megoldás az Adobe kereskedői számára az értékesítési csoportban betöltött szerepüktől függően biztosít ismertető anyagokat és percrekész információt az árakról, illetve az ügyféllel kapcsolatos eddigi tevékenységekről. Ezen információ birtokában az Adobe kereskedői a legjobb megoldásokat kínálhatják vásárlóiknak, ugyanakkor javíthatják az értékesítési tevékenységek hatékonyságát és megtérülését.
Az Adobe a mySAP CRM értékesítésiakció-kezelési funkcióit fogja használni a közvetlen értékesítési és viszonteladói csatornák marketing- és értékesítési tevékenységeinek támogatására. A mySAP CRM segít teljes marketingkampányok levezénylésében, beleértve a tervezést, a tartalom kialakítását, a közönség meghatározását, a piaci szegmentálást és a kommunikációt. A megoldás harmonikusan illeszkedik a mySAP.com az Adobe-nál működő üzletiintelligencia- és pénzügyi funkcióihoz, így pontosan, valós időben követhető nyomon az értékesítési akciók befektetéseinek megtérülése.
"Az Adobe továbbra is biztosítani kívánja vezető helyét a technológiai cégek között, elkötelezve magát a növekedés és a termékek fejlesztése mellett" -- nyilatkozta Hasso Plattner, az SAP AG társelnöke és vezérigazgatója. "A mySAP CRM alkalmazásával az Adobe ezt a vezető szerepet terjeszti ki ügyfélkapcsolati stratégiájára és kovácsol még nagyobb, hosszú távú, az egész vállalatra kiterjedő előnyöket a technológiai befektetésből."