Kiemelkedően sikeres volt az üzleti év a Siemens Mobile számára
A Siemens Mobile a most lezárt gazdasági évben a rendkívül éles hazai verseny ellenére nemcsak megőrizte, hanem tovább javította pozícióját. Míg az új értékesítések tekintetében az 1997-es naptári évben megközelítően 4 %, addig tavaly már 35 %, az idén pedig 40 % feletti piaci részesedéssel rendelkezett, és így 2002-re a Siemens piacvezető mobiltelefon-márkává vált Magyarországon.
A Siemens Mobile az elmúlt üzleti évben -- azaz a 2001. október 1-jét követő 12 hónapban -- Magyarországon eladott mobiltelefonjainak száma megközelítően 1.270.000 darab volt.
A Hírközlési Felügyelet (HIF) adatai szerint Magyarországon közel 6,2 millió aktív mobiltelefon előfizetés van, és 2002-ben a januártól augusztusig terjedő időszakban havonta átlagosan közel 138 ezer új mobiltelefon előfizetést regisztráltak. A Siemens Mobile ugyanezen időszak alatt átlagosan havi 105 ezer darab mobiltelefont értékesített.
Magyarországon a Siemens Mobile a mobiltelefonokon kívül drótnélküli (ún. cordless) telefonokkal, GSM modulokkal, valamint ezek tartozékaival képviseli magát. Jelenleg a mobiltelefon kínálat 9-féle mobiltelefonból és mobiltelefonos palmtopból áll, valamint ez év végéig még további 3 új modell bevezetése is várható.