Szerepjáték egyéniségeknek -- mától lehet jelentkezni a Nokia Játékra
A Nokia interaktív kalandja, a Nokia Játék 2002. november 11 és 29. között egyszerre 25 országban, nyolc nyelven zajlik majd. A játék során a résztvevőknek húsz nap alatt kell egy küldetést teljesíteniük; a nyertesek azok lesznek, akik a feladatot a legjobban oldották meg, vagyis a legtöbb pontot szerezték.
A korábbi Nokia Játéktól eltérően idén külön szinteken a folyamatosan aktív és az alkalmanként bekapcsolódó játékosok is játszhatnak. A Nokia Játék új felépítésének köszönhetően a résztvevők akár a nap 24 órájában is élvezhetik a játékot, és az önállóan létrehozott tartalmakat a játék internetes oldalára is felrakhatják, hogy elkápráztassák vele társaikat.
A világ legnagyobb zeneműkiadó vállalataival kötött együttműködésnek köszönhetően a résztvevők az idén a zeneműkiadás rejtelmeivel ismerkedhetnek meg, miközben újonnan megalkotott játék-identitásuk révén a valóság és fikció közti határvonal felderítésével kísérleteznek.
A Nokia Játékban az információk, kulcsok és utasítások e-mailben, SMS-ben, interneten közzétett mini-filmeken, illetve csevegés és interaktív válasz hívások (IVR) formájában jutnak el a résztvevőkhöz. A Nokia Játékban való részvétel ingyenes, egyetlen feltétele, hogy a játékos rendelkezzen Internet-hozzáféréssel, elektronikus levélcímmel, és rövid szöveges üzenetek fogadására képes mobiltelefonnal. A részvétel nincs korhatárhoz kötve, de fiatalkorúak esetében szülői belegyezés szükséges hozzá.
A játék végén minden ország legjobb 50 játékosa egy beépített fényképezőgéppel, videólejátszóval és kamerával ellátott különleges, új Nokia 3650-es telefont nyer. A nyertesek az elsők között lehetnek tulajdonosai és használói ennek a modellnek.
"Idén negyedik alkalommal rendezzük meg a mobiltelefon-felhasználók Nokia Játékát. Tavaly félmilliónál is többen játszottak, és idén is legalább ennyi, ha nem több résztvevőre számítunk. A játékosok létrehozhatják saját oldalaikat, ahol megoszthatják információikat és megmutathatják az általuk létrehozott tartalmakat" -- mondta Pekka Rantala, a Nokia Mobile Phones marketingért felelős alelnöke. "Az ilyen típusú promóciós tevékenység tökéletesen illeszkedik márkanevünk azon ígéretéhez, hogy kapcsolatot építünk az emberek között, és a mobilszolgáltatásokban folyamatosan egyre nagyobb szerephez jutó szórakoztatás igényére is válaszol."
Ha valaki jelentkezni szeretne a játékra, látogasson el a ma megnyíló www.NokiaGame.com oldalra. Ugyaninnen letölthetők a Nokia Játékhoz kapcsolódó operátorlogók, csengőhangok és képüzenetek is.