Új ATi technológiák
Az ATi ma két új technológia megszületéséről adott hírt sajtóközleményében . Az új fejlesztések állítólag forradalmasítani fogják a játékok 3D megjelenítését. Az újdonságokat az ATi következő generációs videochipjeiben láthatjuk először. A Charisma Engine a világ leggyorsabb geometriai feldolgozóegysége, és az első, amely beépítetten tartalmazza a 3D skin és key-frame animáció technológiákat. Ezzel eddig sosem látott életszerű arckifejezéseket és hihetetlen folyamatos mozgást kapnak a játékok szereplői. A Pixel Tapestry Architecture az első GigaTexel leképezési eljárás, támogatja a többszintű multitextúrázást, és könnyen létrehozhatók vele olyan 3D hatások, mint a fémek, folyadékok, fa, valamint ezen anyagok komplex interakciója fényekkel és árnyékokkal.
"A Charisma Engine a világ leggyorsabb geometriai feldolgozóegysége, és az első, amely beépítetten tartalmazza a 3D skin és key-frame animáció technológiákat. Ezzel eddig sosem látott életszerű arckifejezéseket és hihetetlen folyamatos mozgást kapnak a játékok szereplői. A Pixel Tapestry Architecture az első GigaTexel leképezési eljárás, támogatja a többszintű multitextúrázást, és könnyen létrehozhatók vele olyan 3D hatások, mint a fémek, folyadékok, fa, valamint ezen anyagok komplex interakciója fényekkel és árnyékokkal."
"Az ATi következő chipjeiben rejlő technológia magasra teszi a mércét a PC-grafikában. A karakteranimáció és a realisztikus környezet fejlesztését megkönnyítő áttörés érezhető befolyással lesz a következő generációs játékainkra" -lelkendezett Alex Garden, a Relic Entertainment ügyvezető igazgatója.
A részleteket a holnap kezdődő Game Developer Conference-en hozzák nyilvánosságra, San Jose-ban.