Szerző: Bodnár Ádám

2002. október 3. 11:46

Direkt marketing üzletágat indított a Mail Hungary

Elektronikus direkt marketing (eDM) szolgáltatást jelentett be a Mail

[HWSW] Elektronikus direkt marketing (eDM) szolgáltatást jelentett be a Mail Hungary Kft. Az üzletág indítását a Figyelő Fórum szervezésében megrendezett E-mail Marketing Stratégiák konferencián jelentették be.

A Mail Hungary Kft. email alkalmazásszolgáltató vállalat. Technológiájuk üzemel a Mailbox.hu és az Egon ingyenes internetes levelezőrendszerek, valamint számos más tartalomszolgáltató levelezőrendszere mögött is.

A Mail Hungary a mail márkák tulajdonosaival megállapodva egységes portfólióba szervezi a levelezőrendszerek reklámfelületeit és ott a teljes email adatbázisra kiterjeszti a direkt marketing célcsoportok felmérését, kutatását és az eDM akciók bonyolítását.

A jelenlegi adatbázis 37 féle szűrési feltételt kínál a hirdetőknek célcsoportjuk kiválasztására. Az email rendszer sajátosságából adódóan a rendszer naprakész információkkal rendelkezik a regisztrált email címek aktivitásáról, a kérdőíven előzetesen felmért adatok pedig kiegészíthetőek további, a tervezett kampányhoz illeszkedő specifikus kérdésekkel, eseti targetálási lehetőséget adva ezzel a hirdetők kezébe.

Jóllehet, a cég eDM üzletágának hivatalos indítását csak most jelentették be, már eddig is jelentős kampányokat vezettek a rendszeren. A megbízók közt voltak többek között a Verlag Dashofer, a Fiat, és a Portocom is.

Jelenleg közel 200,000 címet tartalmaz az adatbázis, melyből eDM elfogadó (OPT-IN) nyilatkozatot eddig 40,000 levelező tett.

A portfólióba tartozik a fent említett két márkán kívül a Teveklub email rendszere is, a Mail Hungary tájékoztatása szerint azonban további mail rendszerek csatlakozását készítették elő, melyről a hónap közepén - a célcsoport felmérésének indításával egyidőben - adnak bővebb információt.

a címlapról