Szerző: Ady Krisztián

2002. szeptember 6. 13:35

A mySAP Customer Relationship Management az SAP első teljesen portál-alapú CRM megoldása

[Mmd] Az SAP AG ma

[Mmd] Az SAP AG ma útjára indította a mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM) új verzióját, amely a világ legelső teljesen portál alapú CRM megoldása.

A csúcstechnológiájú portáltechnológia szerepek alapján egyszerű, konzisztens és átfogó hozzáférést biztosít a felhasználók számára számos különböző alkalmazás, adatforrás és webes szolgáltatás adataihoz. A mySAP CRM további új, illetve kibővített funkciói közé tartoznak az új munkaerő-kezelési funkciók ügyfélkapcsolati központok számára, egy új partnerportál, átfogó analitikák a vásárlókkal való érintkezés összes pontját illetően, javított mobil funkciók, valamint a juttatások és részesedések kezelése.

Mindezen funkciók segítségével optimalizálhatók az ügyfél- és partnerkapcsolatok, illetve a vonatkozó üzleti folyamatok. A bejelentés a szeptember 4-6 között Lisszabonban tartott SAPPHIRE '02-n, az SAP nemzetközi e-business konferenciáján történt.

a címlapról