:

Szerző: mz

2000. április 28. 00:49

A Siemens féléves eredményei minden várakozást felülmúltak

A Siemens kiváló első negyedéves eredményét még erősebb második negyedéves teljesítmény követte a folyó, 1999/2000-es gazdasági évben. A Siemens féléves eredménye 98%-kal nőtt, és 1,41 milliárd euro-t tett ki, ezzel felülmúlva minden várakozást. Az új megrendelések és az értékesítés szintén kétszámjegyű növekedést mutattak, jelentette be ma délelőtt Dr. Heinrich von Pierer, a Siemens elnöke a vállalat féléves sajtókonferenciáján, a franciaországi Toulouse-ban. A Siemens első féléves EVA (Economic Value Added) mutatója pozitív lett, ezzel a vállalat egy fontos célját érte el a tervezettnél egy évvel korábban. A portfolió politika továbbra is a siker kulcsa, ezzel kapcsolatban Pierer bejelentette a Siemens Internetes leányvállalata, a Unisphere tőzsdére vitelét is. Kiegészítésképpen hozzátette, hogy a vállalat hamarosan 1 milliárd euro értékben részvény-visszavásárlási programot fog végrehajtani.

A Siemens kiváló első negyedéves eredményét még erősebb második negyedéves teljesítmény követte a folyó, 1999/2000-es gazdasági évben. A Siemens féléves eredménye 98%-kal nőtt, és 1,41 milliárd euro-t tett ki, ezzel felülmúlva minden várakozást. Az új megrendelések és az értékesítés szintén kétszámjegyű növekedést mutattak, jelentette be ma délelőtt Dr. Heinrich von Pierer, a Siemens elnöke a vállalat féléves sajtókonferenciáján, a franciaországi Toulouse-ban. A Siemens első féléves EVA (Economic Value Added) mutatója pozitív lett, ezzel a vállalat egy fontos célját érte el a tervezettnél egy évvel korábban. A portfolió politika továbbra is a siker kulcsa, ezzel kapcsolatban Pierer bejelentette a Siemens Internetes leányvállalata, a Unisphere tőzsdére vitelét is. Kiegészítésképpen hozzátette, hogy a vállalat hamarosan 1 milliárd euro értékben részvény-visszavásárlási programot fog végrehajtani.
A vállalat jelentős beruházásokat tervez az e-commerce erősítésére minden tevékenységi területén. A közeljövőben a várakozások szerint az értékesítés egynegyede fog on-line zajlani, és a vállalat arra törekszik, hogy ezt az arányt jóval 50 % fölé emelje a fogyasztási cikkek vonalán. A Siemens e-business tevékenységeinek nagymértékű kiterjesztése miatt több százmillió euro-s éves kiadások fognak felmerülni. A Web-alapú folyamatoktól azt várják, hogy évi több millió eurot takarítanak majd meg a vállalatnak középtávon.
a címlapról