SmartDBA: online újraszervezési lehetőség a BMC Software-től
[ComMedia] A BMC Software legújabb fejlesztése, a SmartDBA web-alapú kezelőeszköz lehetővé teszi, hogy az adatbázis-adminisztrátorok (DBA-k) növeljék az adatbázis működési idejét, több információ alapján, gyorsabban hozzanak döntéseket és csökkentsék a költségeket.
Azáltal, hogy a SmartDBA térfelügyelő egységét, a Space Expert 4.3-at beépített, online újraszervezési lehetőségekkel bővítették, új szintre emelkedett az "üzleti elérhetőség", és lehetővé vált az üzleti szempontból lényeges adatbázisok online újraszervezése. S mivel az eljárást a BMC Software nem terheli többletköltséggel, a Space Expert a legkedvezőbb és leginkább kezelhető térfelügyeleti eszköz lett.
A BMC Software a SmartDBA csomagot összekapcsolta a cég piacvezető PATROL rendszer-felügyeleti készletével is, amellyel az IT teljesítmény egészét és minden egyes elemét magába foglaló megoldás született. Így a DBA-k és a rendszer-adminisztrátorok egyforma eseti információkon osztozhatnak és összehangolhatják az adatfelügyeletet a vállalkozás egészében. A DBA-k az adatbázis összes eseményét áttekinthetik a SmartDBA Cockpit segítségével, és össze tudják hangolni a felügyeleti munkát a PATROL admisztrátorokkal. Ezzel leegyszerűsödik és felgyorsul az adatbázis teljesítményét befolyásoló hibák felderítése és megoldása.
"A SmartDBA fejlesztése során a BMC arra törekedett, hogy a termékek szoros összekapcsolása megkönnyítse a DBA-k munkáját" -- mondta Gene Austin, a BMC Software Data Management ágazatának alelnöke és vezérigazgatója. "Az online újraszervezés és a PATROL összekapcsolása lehetővé teszi a DBA-k számára, hogy optimalizálják teljesítményüket, és nagyobb értékkel járuljanak hozzá az üzletmenet egészéhez."