Swat 3 Battle Plan Producer
A GA-Strategy Rod Fung -ot kérdezte ki a SWAT3 készülő
A GA-Strategy Rod Fung-ot kérdezte ki a SWAT3 készülő
multiplayer kiegészítőjéről, melynek neve: Battle Plan Producer. Lássuk
a kérdéseket és a válaszokat, milyen is lesz a játék:
K: Mik azok a kulcsfontosságú jellemzők, melyek megkülönböztetik a multiplayeres játékrészt a többi hasonló osztag felosztású játékoktól, melyekben az akciók előre tervezhetőek?
V: A játékban megválaszthatjuk majd, hogy gép irányította csapattársakkal játszunk, vagy osztagunkat az aktuális online játékosokból állítjuk össze. A választott játékmódtól függően lehetőség nyílik a mesterséges intelligenciával ellátott és a humán játékosok csapatbeli keverésére is. Ha csapat gépirányítású tagokból tevődik össze, akkor a játék hasonló lesz, mint az egyjátékos üzemmódban (mostani SWAT3), az ajtórobbantások, szobatisztítások és egyebek egy feleletválasztásos ablak segítségével történnek.
Egy másik újdonság, hogy lehetőségük van a játékosoknak, hogy parancsokat adhassanak ki a saját speciális képernyőjükön keresztül. Ez a rendszer lehetővé teszi, hogy a csapat vezetője parancsot adhasson a látómezején kívül esőeknek is. Egy másik kellemes meglepetés, hogy olyan kiegészítő fegyverek is szerepelnek az arzenálban, melyeket mindenki a saját ízlésének megfelelően konfigurálhat. Mellékelni szeretnénk egy pályaszerkesztőt is, így a játékosok készíthetnek saját pályákat és környezeteket. Alig bírom kivárni, hogy láthassam milyen pályákat fognak készíteni a SWAT3 rajongók. (Lehet hogy megtetszett nekik a Rainbow 6 kollekciónál tapasztalható nyitottság a fegyverek és pályák szerkesztésére? Bár a SWAT3 pályákat figyelembe véve nem lesz egyszerű dolga azoknak, akik versenyképes helyszíneket akarnak készíteni)
K: Milyen multiplayeres játékmódokat terveztek?
V: Természetesen kooperatív küldetések, ahol lehet majd játszani SWAT tisztként és terroristaként is!! (Ezt hiányoltás sokan a Rainbow 6-ben is) Lesznek versenypályák melyeken két személy gondjaira lesz bízva egy gépirányítású csapat, és az elmaradhatatlan deathmatch pályák, melyeken szemtől szemben harcolhatunk az ellenfeleinkkel.
K: A kiegészítőben lesz tehát választási lehetőségünk, hogy terroristaként vagy SWAT tisztként szeretnénk játszani, amiből az következik, hogy több tucat új fegyvertípus lesz. Elmondanál nekünk néhányat ezek a fegyverek közül és ezek változataiból?
V: Igen lehetőség nyílik választani terrorista és SWAT tiszt közül. Az új fegyverek széles választékát fogjuk kínálni mind a terroristák mind a SWAT tisztek oldalán, melyek közül sok konfigurálható lesz a játékosok ízlése szerint. Ilyen változtatható opciók lesz például a cserélhető fegyvercélzó berendezés (különféle lézeres célzó vagy optikai célzó), sokféle töltény típus, szerelhető hangtompítók és kézifegyverek tömkelege.
Lássunk néhányat ezek közül:
HK Mark 23 Soccom, M4A1 leszerelhető hangtompítóval, választható lézeres célzóval és különböző optikai távcsövekkel, HK G36, különböző fajta Stayr AUG .223 verzók 16 inches csővel, az elmaradhatatlan MP5 típusok, HK UMP45, HK USP .45, AK47 különböző távcsövekkel és lézeres célzóval és UZI-k is beállnak a sorba.
K: A fejlesztőcsapat kapcsolatban volt valamilyen SWAT taggal a készítés során?
V: Igen, megint együtt dolgoztunk az LAPD SWAT-al a fejlesztés során. A SWAT-tal való együttműködés nagy előnyökkel járt, mivel olyan színtű hitelességet tudtak nyújtani, amit más nem biztosíthatott volna. A legfőbb kapcsolatunk Ken Thatcher alakulatvezető volt, aki a SWAT3 elkészítésében is segített.
K: Meglátásod szerint melyik a legizgalmasabb tulajdonsága a játéknak?
V: Úgy gondolom sikerült azt a hitelességet és játszhatóságot biztosítani, mint a SWAT3-ban. A SWAT3 Battle Plan Producer hangulata ugyanolyan élénk és fordulatos, mint az első rész, mely sok játékost vonzott eddig is.
Hát a megjelenés után majd kiderül mennyire is lesz használható hálózati játékra ténylegesen a BPP, mert nem sok kérdés/válasz hangzott el a játék hálózati-technikai részével kapcsoltban, így csak találgatni tudunk, hogy vajon mennyire lesz megvalósítható mind az a sok értékes tulajdonság, amit ebben a rövid kérdéssorozatban megválaszoltak.
K: Mik azok a kulcsfontosságú jellemzők, melyek megkülönböztetik a multiplayeres játékrészt a többi hasonló osztag felosztású játékoktól, melyekben az akciók előre tervezhetőek?
V: A játékban megválaszthatjuk majd, hogy gép irányította csapattársakkal játszunk, vagy osztagunkat az aktuális online játékosokból állítjuk össze. A választott játékmódtól függően lehetőség nyílik a mesterséges intelligenciával ellátott és a humán játékosok csapatbeli keverésére is. Ha csapat gépirányítású tagokból tevődik össze, akkor a játék hasonló lesz, mint az egyjátékos üzemmódban (mostani SWAT3), az ajtórobbantások, szobatisztítások és egyebek egy feleletválasztásos ablak segítségével történnek.
Egy másik újdonság, hogy lehetőségük van a játékosoknak, hogy parancsokat adhassanak ki a saját speciális képernyőjükön keresztül. Ez a rendszer lehetővé teszi, hogy a csapat vezetője parancsot adhasson a látómezején kívül esőeknek is. Egy másik kellemes meglepetés, hogy olyan kiegészítő fegyverek is szerepelnek az arzenálban, melyeket mindenki a saját ízlésének megfelelően konfigurálhat. Mellékelni szeretnénk egy pályaszerkesztőt is, így a játékosok készíthetnek saját pályákat és környezeteket. Alig bírom kivárni, hogy láthassam milyen pályákat fognak készíteni a SWAT3 rajongók. (Lehet hogy megtetszett nekik a Rainbow 6 kollekciónál tapasztalható nyitottság a fegyverek és pályák szerkesztésére? Bár a SWAT3 pályákat figyelembe véve nem lesz egyszerű dolga azoknak, akik versenyképes helyszíneket akarnak készíteni)
K: Milyen multiplayeres játékmódokat terveztek?
V: Természetesen kooperatív küldetések, ahol lehet majd játszani SWAT tisztként és terroristaként is!! (Ezt hiányoltás sokan a Rainbow 6-ben is) Lesznek versenypályák melyeken két személy gondjaira lesz bízva egy gépirányítású csapat, és az elmaradhatatlan deathmatch pályák, melyeken szemtől szemben harcolhatunk az ellenfeleinkkel.
K: A kiegészítőben lesz tehát választási lehetőségünk, hogy terroristaként vagy SWAT tisztként szeretnénk játszani, amiből az következik, hogy több tucat új fegyvertípus lesz. Elmondanál nekünk néhányat ezek a fegyverek közül és ezek változataiból?
V: Igen lehetőség nyílik választani terrorista és SWAT tiszt közül. Az új fegyverek széles választékát fogjuk kínálni mind a terroristák mind a SWAT tisztek oldalán, melyek közül sok konfigurálható lesz a játékosok ízlése szerint. Ilyen változtatható opciók lesz például a cserélhető fegyvercélzó berendezés (különféle lézeres célzó vagy optikai célzó), sokféle töltény típus, szerelhető hangtompítók és kézifegyverek tömkelege.
Lássunk néhányat ezek közül:
HK Mark 23 Soccom, M4A1 leszerelhető hangtompítóval, választható lézeres célzóval és különböző optikai távcsövekkel, HK G36, különböző fajta Stayr AUG .223 verzók 16 inches csővel, az elmaradhatatlan MP5 típusok, HK UMP45, HK USP .45, AK47 különböző távcsövekkel és lézeres célzóval és UZI-k is beállnak a sorba.
K: A fejlesztőcsapat kapcsolatban volt valamilyen SWAT taggal a készítés során?
V: Igen, megint együtt dolgoztunk az LAPD SWAT-al a fejlesztés során. A SWAT-tal való együttműködés nagy előnyökkel járt, mivel olyan színtű hitelességet tudtak nyújtani, amit más nem biztosíthatott volna. A legfőbb kapcsolatunk Ken Thatcher alakulatvezető volt, aki a SWAT3 elkészítésében is segített.
K: Meglátásod szerint melyik a legizgalmasabb tulajdonsága a játéknak?
V: Úgy gondolom sikerült azt a hitelességet és játszhatóságot biztosítani, mint a SWAT3-ban. A SWAT3 Battle Plan Producer hangulata ugyanolyan élénk és fordulatos, mint az első rész, mely sok játékost vonzott eddig is.
Hát a megjelenés után majd kiderül mennyire is lesz használható hálózati játékra ténylegesen a BPP, mert nem sok kérdés/válasz hangzott el a játék hálózati-technikai részével kapcsoltban, így csak találgatni tudunk, hogy vajon mennyire lesz megvalósítható mind az a sok értékes tulajdonság, amit ebben a rövid kérdéssorozatban megválaszoltak.