:

Szerző: Bodnár Ádám

2002. június 4. 15:53

Nemzetközi MMS-fórumot rendezett Budapesten az Ericsson és a Westel

SonyEricsson T68i
SonyEricsson T68i
[HWSW] Az Ericsson Magyarország és a Westel Mobil Távközlési Rt. 2002. június 4-én, a világszerte mutatkozó érdeklődés alapján Nemzetközi Multimedia Messaging Fórumot rendezett. A budapesti Marriott Szállodában hat ország kilenc mobilszolgáltatója tájékozódott a világ első MMS szolgáltatásának bevezetéséről és eddigi tapasztalatairól.

2002. április 18-án az Ericsson csúcstechnológiát képviselő rendszerén, a világon elsőként Magyarország piacvezető mobilszolgáltatója, a Westel indította el az első teljes körű, kereskedelmi multimédiás üzenetközvetítési szolgáltatást (MMS). A magyarországi mobil-előfizetők e naptól kezdve küldhetnek és fogadhatnak képeket, szöveget és hangot tartalmazó multimédiás üzeneteket.

Az MMS világpremierjét követően a nagy érdeklődésre és a rendkívül pozitív nemzetközi fogadtatásra tekintettel az Ericsson Magyarország és a Westel Mobil Távközlési Rt. úgy döntött, nemzetközi konferenciát rendez Budapesten, amelyen bemutatja az immár másfél hónapja működő szolgáltatást, illetve ismerteti az eddig elért eredményeket és tapasztalatokat. A fórumon az előadók a Westel felkészüléssel, szolgáltatásindulással kapcsolatos tapasztalatairól, a technikai kérdésekről, a piaci várakozásokról és a működő tartalomszolgáltatásokról nyújtanak átfogó képet. Nem csupán magáról az MMS rendszerről, hanem az Ericsson Consumer Lab szervezetén belül folyó, a felhasználói szokásokat vizsgáló kutatásokról is szó esik.

Az MMS sikerének elengedhetetlen feltétele a sokszínű és megbízható tartalom, ezért a Westel már a szolgáltatás beindításának első napján útjára indította és azóta tovább bővítette MMS információs szolgáltatásainak körét. A konferencián bemutatót tart az Ericsson partnerei közül több tartalomszolgáltató -- köztük két magyar cég is, felvillantva néhány lehetséges, új alkalmazási területet.

A Westel és stratégiai partnere, az Ericsson már évek óta tudatosan és folyamatosan azon munkálkodik, hogy az innovatív megoldásokat, a kutatás-fejlesztés eredményeit minél előbb közkinccsé tegye, megrendelői, ügyfelei, felhasználói rendelkezésére bocsássa.

a címlapról