Daikatana demó hibák orvoslása
Most a csapból is Daikatana folyik, ezúttal John Romero
az ION Storm fejlesztő cég feje próbál segíteni
azokon, akiknél nem, vagy csak hibásan fut a játék
demója. A .plan
frissítésében válaszolja meg az eddig felmerült
hibákat.
A Daikatana demo readme.txt-ben olvashatjátok: Istenem, végre elkészült. A játék fejlesztésén dolgoztam másfél hosszú éven keresztül. Szeretném ha mindenki megismerkedne a játékkal a demo alapján, és objektíven tekintene rá, nem pedig előítéletek alapján, de játékélményről és a munkánk alapján ezt tudom mondani: egy igazán szórakoztattó egyjátékos rész került a játékba. Nem azért csináltuk a Daikatanát, hogy lenyomja a Q3-at vagy az UT-t, de mégis tettünk bele multiplayeres részt, mivel én nagyon szeretem az egyjátékos játékaimat multiplayeresíteni.
Sajnos a demóban benne maradt néhány technikai hiba, amikhez itt próbálok segítséget nyújtani:
(Kérdés 1) A Multiplayer rész nem starbil és "lagzik".
(Válasz 1) A szerver kapcsolódási sebességét át kell állítani T1/LAN üzemmódba. A beállítást természetesen a klienseken is el kell végezni.
(K2) A Daikatana demo nem működik Voodoo2-vel.
(V2) Két lehetőség van a probléma megoldására: (1) nyisd meg a config fájlt ( a DATA alkönyvtárban ) és változtasd át az "opengl32" bejegyzést "3dfxgl" vagy "3dfxvgl" -re, (2) töltsd le és installáld a miniGL drivert erről a címről.
(K3) Windows 2000 alatt a DKDEMO.EXE indítása egy hibaüzenethez vezet (Insert Disk 1)
(V3) Használd a WINZIP programot a DKDEMO.EXE kicsomagolására, majd indítsd el a SETUP.EXE programot a demo installálásához.
(K4) A játék sűrűn szünetel (pause) amikor multiplayer módban fut.
(V4) Ez a hiba a demóban könnyen kezelhető, akkor következik be amikor a Catacomb pályára akarsz kapcsolódni (Görög időszak). Ilyenkor egyszerűen ki kell várni 20 másodpercet, és a játék gond nélkül fut tovább.
Nos, ez volt a beérkező problémák 99%-a amit a játékosok küldtek. Köszönetet szeretnék mondani mindenkinek, aki elküldte emailben a dícséretét és gratulációját a játékról -- nagyon köszönöm, hogy szerintetek megért minden fáradságot.
A Daikatana demo readme.txt-ben olvashatjátok: Istenem, végre elkészült. A játék fejlesztésén dolgoztam másfél hosszú éven keresztül. Szeretném ha mindenki megismerkedne a játékkal a demo alapján, és objektíven tekintene rá, nem pedig előítéletek alapján, de játékélményről és a munkánk alapján ezt tudom mondani: egy igazán szórakoztattó egyjátékos rész került a játékba. Nem azért csináltuk a Daikatanát, hogy lenyomja a Q3-at vagy az UT-t, de mégis tettünk bele multiplayeres részt, mivel én nagyon szeretem az egyjátékos játékaimat multiplayeresíteni.
Sajnos a demóban benne maradt néhány technikai hiba, amikhez itt próbálok segítséget nyújtani:
(Kérdés 1) A Multiplayer rész nem starbil és "lagzik".
(Válasz 1) A szerver kapcsolódási sebességét át kell állítani T1/LAN üzemmódba. A beállítást természetesen a klienseken is el kell végezni.
(K2) A Daikatana demo nem működik Voodoo2-vel.
(V2) Két lehetőség van a probléma megoldására: (1) nyisd meg a config fájlt ( a DATA alkönyvtárban ) és változtasd át az "opengl32" bejegyzést "3dfxgl" vagy "3dfxvgl" -re, (2) töltsd le és installáld a miniGL drivert erről a címről.
(K3) Windows 2000 alatt a DKDEMO.EXE indítása egy hibaüzenethez vezet (Insert Disk 1)
(V3) Használd a WINZIP programot a DKDEMO.EXE kicsomagolására, majd indítsd el a SETUP.EXE programot a demo installálásához.
(K4) A játék sűrűn szünetel (pause) amikor multiplayer módban fut.
(V4) Ez a hiba a demóban könnyen kezelhető, akkor következik be amikor a Catacomb pályára akarsz kapcsolódni (Görög időszak). Ilyenkor egyszerűen ki kell várni 20 másodpercet, és a játék gond nélkül fut tovább.
Nos, ez volt a beérkező problémák 99%-a amit a játékosok küldtek. Köszönetet szeretnék mondani mindenkinek, aki elküldte emailben a dícséretét és gratulációját a játékról -- nagyon köszönöm, hogy szerintetek megért minden fáradságot.