Új KYRO technológiai demó: DirectX8 PixelShader-szerű effekt EMBM és DirectX7 használatával
Az ST a grafikus divízió eladása ellenére úgy tűnik, az utolsó pillanatig támogatja KYRO termékcsaládját, ugyanis letölthetővé vált a cég honlapjáról a legújabb KYRO technológiai demó, a Kyro Energy. A demóból a tavalyi ECTS-en is láthattunk már képeket, egy másik, még meg nem jelent demó mellett.
A KYRO demókra jellemző, hogy kis méretűek, minden grafikus hardveren elindulnak, s többnyire a chip többszörös multitextúrázási képességeit villogtatják meg, nem ritkán 7 textúraréteg egyidejű használatával. Ilyen a Still Life, a Toon és a Temple demó is. A most kiadott példaprogram annyiban különbözik az előzőektől, hogy már csak KYRO kártyán hajlandó elindulni.
A program a DirectX 8-ba implementált, hardveres támogatást igénylő PixelShaderhez hasonló per-pixel effektet mutat be az EMBM (Enviromental Bump Mapping) szakszerű használatával és DirectX 7 hívások segítségével. Egy üvegen páracseppek futnak le, rendkívül látványosan. A demó videója AVI formában is letölthető azok számára, akik nem rendelkeznének KYRO hardverrel, de a csomagban lévő PDF dokumentumban forráskód részletek is találhatók, így talán érdemes lehet másnak is letölteni.
A demókat innen tudjuk elérni.
Update: Egy kis, 15 kB-os patch segítségével a demót rábírhatjuk, hogy BÁRMILYEN videokártyán elinduljon! Köszönet a linkért.
Kyro Energy
Kyro Toon
Kyro Still Life