A Siebel eredményei jobbak a vártnál
Az egyik legnagyobb ügyfélszolgálati szoftvergyártó első negyedéves nyeresége közel megkétszereződött: 41,8 millió $-ra emelkedett a tavalyi 21,8 millió $-ról, ez az előrejelzéseknél több, mint 13%-kal jobb eredmény. A forgalom pedig 141,5 millió $-ról 309,4 millió $-ra nőtt.
A cég legjelentősebb vevői között van az IBM is, a Nagy Kék a Siebel eBusiness Applications-ét választotta call center-jeihez szerte a világon. A Siebel vásárlói között van a Yahoo és a British Telecommunications is.
A szoftver licencekből származó bevétel 190,9 millió $-ra nőtt a tavalyi 93,4 millió $-ról, míg a karbantartási ill. tanácsadási szolgáltatások forgalma 118,5 millió $-ra nőtt az egy évvel ezelőtt 48 millió $-ról.
A cég részvényei 14,13$-ral, 126,88$-ra emelkedtek a hír hatására - az utóbbi egy évben több, mint hétszeresére emelkedett az árfolyam.
A cég legjelentősebb vevői között van az IBM is, a Nagy Kék a Siebel eBusiness Applications-ét választotta call center-jeihez szerte a világon. A Siebel vásárlói között van a Yahoo és a British Telecommunications is.
A szoftver licencekből származó bevétel 190,9 millió $-ra nőtt a tavalyi 93,4 millió $-ról, míg a karbantartási ill. tanácsadási szolgáltatások forgalma 118,5 millió $-ra nőtt az egy évvel ezelőtt 48 millió $-ról.
A cég részvényei 14,13$-ral, 126,88$-ra emelkedtek a hír hatására - az utóbbi egy évben több, mint hétszeresére emelkedett az árfolyam.