Mégis van hardveres vertex shader támogatás a GeForce4 MX-ben
Úgy tűnik, ez a kérdések és válaszok órája: a Digit-Life oldalán olvasható -- igen kimerítő és részletes -- tesztben található ellentmondás feloldására az nV News szerkesztője egy kérdést tett fel az NVIDIA illetékeseinek:
A Digit-life tesztje szerint a Geforce4 MX támogatja a vertex shader 1.1-es verzióját. A 4-es MX támogatása szoftveres emuláció?
"A GeForce4 MX gyorsítja a vertex shader műveleteket, és képes vertex programok futtatására, de jóval alacsonyabb teljesítménnyel, mint a GeForce4 Ti processzorok. Néhány funkciót a CPU végez el, néhányat a GPU -- ez egy hibrid modell.
Brian Burke
NVIDIA Corp."
Ez a tény tovább bonyolítja a GeForce4 MX megítélését, hiszen eddig úgy tudtuk, hogy nem képes vertex programok futattására és gyorsítására, de íme, ezt megcáfolták. Már csak az a kérdés, hogy ez a "jóval alacsonyabb teljesítmény" pontosan mit is takar...