SONICBlue: tarol a Rio termékcsalád a japán digitális audio-lejátszó piacon
Az igen kedvező negyedéves mutatókat közlő SONICblue pénteki sajtóközleményében jelentette be, hogy a BCN, Japán legnagyobb piackutató cége által végzett felmérés szerint a SONICBlue volt Japán legeredményesebb beszállítója a 2001-es évben.
A reprezentatív mintának számító, 575 számítástechnikai szaküzlet és szórakoztatóelektronikai áruház eladási adatait összegző felmérés szerint a cég minden más konkurensénél több darabot adott el a Rio termékcsaládba tartozó digitális lejátszóiból és hordozható, CD-alapú audio-lejátszókból. A cég ezzel kifejezetten nagy bravúrt könyvelhet el, hiszen az összes konkurenciába a nagy múltú és nevű Sony is beletartozik.
A BCN így a SONICblue számára ítélte oda saját "BCN Award" díját a 2001-es év kimagasló teljesítményéért, legalábbis ami a digitális audio-lejátszók piacát érinti.