WinPhone Mini Call Center: nagy tudású CRM a kisvállalatoknak
[KHP Budapest, Euronet] A WinPhone Mini Call Centert, Európa-szerte mintegy két és fél millióan használják, s elérhető ára, a nagy rendszereket megközelítő funkcionalitása, egyszerű használhatósága révén a hazai piaci sikerekre is bizton számíthat a forgalmazó Euronet Informatika Rt.
Sokat beszélnek arról, hogy az ügyfelek megnyerésén kívül a megtartásuk is elengedhetetlen egy vállalat hosszú távú sikerhez, s az ezzel kapcsolatos feladatokat, folyamatokat "kézi módszerekkel" nehéz hatékonyan kezelni. A CRM -- avagy ügyfélkapcsolatkezelő -- megoldások az informatika és a távközlés eszköztárának felhasználásával nyújtanak segítséget. Egyre több kisvállalat -- utazási irodák, gépjármű forgalmazók, kis- és nagykereskedők, szállítmányozók, kiadók, és még folytathatnánk a sort -- érzi a piac szorítását, számukra tehet jó szolgálatot a WinPhone Mini Call Center.
Sas Tibor, az Euronet Rt. kereskedelmi igazgatója elmondta, hogy az Euronet portfoliójában több CRM rendszer szerepel, így minden ügyfél számára megtalálják az ideális megoldást. A Genesys a világ legelterjedtebb contact center szoftvere, nagy- és középvállalati verzióval is rendelkezik. Szintén a nagyvállalati kör számára ajánlják a rendkívül erős kommunikációs háttérrel rendelkező FrontLine-t, az IBM megoldását, az angol Onyx pedig tisztán CRM rendszer. Ezeket egészíti ki az Euronet termékkínálatának legújabb eleme, a kis- és középvállalatok igényeit kielégítő WinPhone.
A WinPhone szolgáltatásai és legfontosabb előnyei
- Számítógépes híváskezdeményezés
- Automatikus hívás irányítás (ACD)
- Automatikus válaszadó rendszer (Auto Attendant , IVR)
- Telefonköltség optimizáló (LCR)
- Számítógép-telefon integráció (CTI)
- Egységes telefon, fax, e-mail, web, SMS kezelés (Unified Messaging)
- Számítógépes jelenléti ív (Time Control)
- Net-partner nyilvántartás (Buddy List)
- Automatikus hívássoroló (Power Dialer)
- Csoportos bejövő hívásirányítás (Group ACD)
- Szakértelem szerinti bejövő hívásirányítás (Skill Based Routing ACD)
- Felügyeleti funkció (Supervisor)
- Adathálózaton történő telefonálás (VoIP)
- Alacsony ár
Általános jellemzők:
- Magyar nyelvű kezelőfelület és menürendszer
- Internet Explorer és Outlook integráció
- Teljes körű call center szolgáltatások
- Moduláris felépítés
- Számítógép-telefon integráció
- A kommunikációs csatornák egységes kezelése (telefon, fax, e-mail, chat, SMS, Web, video)
- Kompatibilitás a már kialakított infrastruktúrával
- Adathálózaton történő telefonálás (VoIP)