Megszűnt az InternetWeek hetilap
[Wall Street Journal] Az internetes stratégiákkal és technológiákkal foglalkozó InternetWeek hetilap megszűnt, az utolsó szám január 7-én jelent meg.
A magazin 1984-ben indult Communications Week néven, majd 1998-ban, az internetes fellendülés elején változtatta nevét InternetWeekre. A hetilap példányszáma 275 ezer volt.
Alexandra Raine, a magazin kiadójának, a CMP Media LLC-nek a szóvivője nem közölte, hogy hányan kerülnek az utcára a lap megszűntét követően.
Az internet fellendülésének vége óta számos, az internettel foglalkozó magazin szűnt meg vagy változtatta meg profilját. Októberben a Silicon Alley Reporter szűnt meg és kockázati tőkével foglalkozó lapként indult újra, augusztusban pedig az Industry Standard (annak idején az Új Gazdaság nagyratörő magazinja) szűnt meg.
Szintén 2001-ben történt az, hogy a Red Herring Communications Inc. megpróbálta értékesíteni a Red Herring című magazint, de nem tudtak vevőt találni.
A Manhasset (New York) központú CMP Media más technológiai magazinokat is kiad, többek között az EE Timest, az Information Weeket és a Network Computingot. A CMP Media a United Business Media PLC brit kiadó leányvállalata.