2,5 millió ügyfél a Westelnél
[Westel] Az elmúlt évek trendjeinek megfelelően tavaly, a háromszereplős mobilpiacon, az új előfizetést vásárlók közül ismét a piacvezető Westelt választották a legtöbben, így 2002. január 4-én a Westel aktív ügyfeleinek száma elsőként a hazai mobilszolgáltatók közül elérte a bűvös 2,5 milliós határt.
Az elmúlt évben közel 900 ezerrel nőtt a 06-30-as előfizetők száma, ennek eredményeként hazánkban 100 lakosra már 25 Westel előfizetés jut, azaz Magyarországon minden negyedik ember a Kapcsolat mellett kötelezte el magát.
A Westel újabb eredményes, minden eddiginél jobb évet tudhat maga mögött. Az előfizetői szám növekedés dinamikájára jellemző, hogy decemberben, egyetlen hónap alatt többen csatlakoztak a 30-asok táborához, mint 1994 márciusa és 1996 decembere között összesen.
Az új ügyfelek körében a Domino szolgáltatás a legnépszerűbb, az év során az előre fizetett szolgáltatást használók száma és aránya tovább nőtt, és megközelítette a 70 százalékot. A Westel előfizetők 43 százaléka nő és a 24 év alatti fiatalok számának erőteljes emelkedésének köszönhetően tovább csökkent a Westel ügyfelek átlagéletkora. Az előfizetők 22 százaléka Budapesten, 78 százalék vidéken él.
A Westel az évvégi ünnepek alatt csúcsidőben óránként több mint 800 ezer SMS-t továbbított késedelem nélkül.
2002. a piacvezető szolgáltató várakozásai szerint a mobil adatátvitel és az ezt biztosító gyors, csomagkapcsolt adatátviteli szolgáltatás, a GPRS éve lesz, amelyet egyébként a Westel a magyar mobilpiacon elsőként tett elérhetővé ügyfelei számára.
A piacvezető Westel felkészülten néz a mobiltelefónia új kihívásai elé, erre kötelezi őt 2.5 millió ügyfelének bizalma és az a számos nemzetközi elismerés, amelyek közül külön említést érdemel a 2001 decemberében kiérdemelt, a Deutsche Telekom legjobb leányvállalatának járó TOP TEAM AWARD díj is.