Újabb, módosított pálya a Medal Of Honor Allied Assault demójához és egyéb kiegészítések
A Medal Of Honor Allied Assault multiplayer demójához karácsonykor megjelent új pálya, a Hunt sokkal nagyobb népszerűségre tett szert, mint a demóban alapból megtalálható Stalingrad. Méreteiben is grandiózussabb, s éppen ezért nagyobb létszám esetén is kitűnően játszható. Több probléma is adódott azonban vele.
Az első, s egyben legnagyobb probléma a küldetés szervezésében volt megtalálható: amennyiben a német fél az összes ellenséget elpusztította, ebben az esetben rögtön vége volt a körnek a sikeresen felszerelt, s még nem hatástalanított bomba ellenére is! Ez elég nagy probléma, s a játékot csupán esztelen öldökléssé degradálta. A másik probléma az volt, hogy egy küldetés során bizony csak egy életünk van: ha meghaltunk, csak nézhetjük a többieket, ami egy-egy rejtőzködő típusú csapattag esetén meglehetősen unalmas, a fegyverek hatásosságát tekintve pedig az elhalálozás igen gyorsan bekövetkezhet.
Ezzel a képpel valami nem stimmel :)
A Mohaa.de által letölthetővé vált módosított pálya sokkal gördülékenyebb és jobb játékot tesz lehetővé: a 10 perces menetek során a cél valóban az ágyú elpusztítása lesz, ugyanis az Allies csak ebben az egy esetben győzhet. A 10 perces menet során számtalanszor újjáélednek mindkét csapat katonái, s a bomba hatástalanítása sem jelenti a kör végét!
Az új pályán létrehozott játékot a Covak & Pooter "Realism" módosításával tehetjük még életszerűbbé. Vége az esztelen gránát- és rakétacsatáknak, ugyanis a módosítással csupán 3-3 jut belőlük. Ráadásul a puskák és oldalfegyverek sebzését is megnövelték, a bazooka és gépfegyverek birtokában pedig csak jóval lassabban mozoghatunk. A módosításra csak a szerveri oldalon van szükség, a kliensek automatikusan a megváltoztatott paraméterekkel fognak a játékban részt venni.
A módosítások a HWSW szerveréről is letölthetők, a játszani vágyó demótulajdonosokat pedig az IRCNet #mohaa.hu csatornáján várjuk sok-sok nekik címzett lőszerrel...