:

Szerző: Bodnár Ádám

2001. december 13. 09:18

Globális szövetséget kötött a Sun Microsystems és a PricewaterhouseCoopers Consulting

[NetAktív] A Sun Microsystems, Inc. és a PricewaterhouseCoopers Consulting tegnap bejelentették, hogy kiterjesztik eddigi szövetségüket és átfogó, iparági megoldásokat kívánnak biztosítani a kritikus fontosságú üzleti igények kiszolgálására.

[NetAktív] A Sun Microsystems, Inc. és a PricewaterhouseCoopers Consulting tegnap bejelentették, hogy kiterjesztik eddigi szövetségüket és átfogó, iparági megoldásokat kívánnak biztosítani a kritikus fontosságú üzleti igények kiszolgálására.

A PwC Consulting üzleti stratégia- és integrációs szolgáltatásait, illetve a Sun nagyvállalati szervereit, StorEdge tárolóeszközeit és az iPlanet szoftvereit egybefogó Open Net Environment (Sun ONE) architektúráját egyesítő szövetség egyedülálló szolgáltatásokat nyújt a Global 2000 vállalatok számára.

A kibővített kapcsolat részeként a PwC Consulting a Sunt választotta preferált UNIX hardverplatformnak új CRM (Costumer Relationship Management -- ügyfélkapcsolat menedzsment) ACCEL kezdeményezéséhez (Architecture for Cross-channel Customer Experience and Loyalty). Az új szövetség fordulópontot jelent a két szervezet számára, melyek már több mint 10 éve működnek együtt összetett üzleti megoldások kidolgozásában. A megállapodás nyomán a szövetség keretében a két cég üzleti stratégiafejlesztést, architektúra tervezést és kiépítést, továbbá platform integrációs szolgáltatást kíván ügyfeleinek nyújtani. Jelenleg is folynak projektek közös ügyfeleknél számos kulcsiparágban, többek között a kommunikáció, az ipar, az energia-és közműszektor, a pénzügyi szolgáltatások, a kormányzati, a szállítmányozási, valamint olaj- és gázipar szegmenseiben.

A CRM ACCEL az első átfogó megoldás, amely megfelelő rendszerbe szervezi az új és hagyományos marketing, értékesítési és szolgáltatási csatornákat a back-office rendszerekkel. Az ügyfelek hatékony és specifikált ügyfélkapcsolat-kezelési megoldásaik révén csökkenthetik saját ügyféleik kiszolgálásával kapcsolatos költségeiket, és növelhetik hatékonyságukat. A megvalósítást gyorsítja a PwC Consulting több mint 850 ügyfelénél dolgozó több mint 3600 szakemberének bőséges CRM-tapasztalataira épülő, kifinomult módszertanok alkalmazása. A CRM ACCEL megoldások a Sun méretezhető platformjára épülnek a problémamentes növekedés és megbízhatóság, valamint a befektetés rövidtávú megtérülési eredményeinek érdekében.

Mindkét vállalat jelentős erőforrásokkal támogatja az együttműködést, beleértve a legmagasabb vezetői szintű elkötelezettséget. A szövetség sikerének érdekében mind a két vállalat közösen, fontos szerkezeti változásokat léptet életbe munkakapcsolatukat illetően annak érdekében, hogy felgyorsítsák és tökéletesítsék az együttműködési folyamatokat és minél rövidebb időn belül jól működő és hatékony megoldást kínálhassanak partnereiknek. Ennek keretében a két cég létrehoz egy közös igazgató-tanácsot, valamint közösen fejlesztik ki értékesítési stratégiájukat.

A Gartner, Inc. a PwC Consulting CRM-részlegét a világon egyedülállóan immáron 3 éve élvonalbeli CRM-szolgáltatónak minősíti. A szervezet legutóbbi pénzügyi évében a 3600 tagú CRM-csoport több mint 1 milliárd dollár bevételt ért el szolgáltatásaival.

a címlapról