:

Szerző: Bodnár Ádám

2001. december 6. 13:37

Interaktív utazási portált indított a Visa

[email] A Visa International ma bemutatott Visa Destinations interaktív online utazási portálja válogatott nemzetközi utazási és szabadidős szolgáltatók, valamint kiskereskedelmi hálózatok kedvező, exkluzív ajánlataihoz biztosít hozzáférést a Visa kártyabirtokosai számára.

[email] A Visa International ma bemutatott "Visa Destinations" interaktív online utazási portálja válogatott nemzetközi utazási és szabadidős szolgáltatók, valamint kiskereskedelmi hálózatok kedvező, exkluzív ajánlataihoz biztosít hozzáférést a Visa kártyabirtokosai számára.

A kedvező ajánlatok és értékes információk széles körét tartalmazó, innovatív és felhasználóbarát utazástervező weboldal a www.visa.com címről érhető el. A portálról világszerte több mint 600 vállalkozás utazási, szabadidős és kiskereskedelmi ajánlatai hívhatók le utazási célpont vagy kiválasztott szolgáltatási kategória szerint.

"Az értéknövelt szolgáltatásokkal kapcsolatban kidolgozott új Visa-stratégia és az innovatív, felhasználó- és kereskedőbarát online portál által biztosított azonnali tájékozódási lehetőség a kártyabirtokosok és az elfogadó kereskedők számára egyaránt előnyöket tartogat" -- jelentette ki Radu Obreja, a Visa International CEMEA régióért felelős elnökhelyettese. "A weboldalon található kedvező ajánlatok, utazási tippek és információk reményeink szerint élénk érdeklődést váltanak majd ki a kártyabirtokosok körében, és ezáltal lehetővé teszik elfogadó kereskedőink számára, hogy nagy rugalmassággal, egyszerre akár több millió fogyasztóhoz is eljuttathassák célzott promócióikat. Bizton állíthatom, hogy a kínált kényelem és érték szempontjából a Visa Destinations teljesen egyedülálló kezdeményezés."

A Visa online ajánlatkezelő programja segítségével a kereskedők közvetlenül helyi termináljaikról tervezhetik meg és illeszthetik be a Visa Destination portál kínálatába ajánlataikat, majd pedig rugalmas módon, valós időben ellenőrizhetik azok fogadtatását. A Visa valamennyi elfogadó partnere és a kiválasztott utazási irodák tetszés szerint tölthetnek fel újabb ajánlatokat a Visa weboldalára.

A Visa jelenleg kéri fel legfontosabb nemzetközi kereskedőit a kezdeményezésben történő részvételre. Az online ajánlatkezelő program segítségével a kereskedők még ajánlataik grafikus megjelenését is önállóan alakíthatják ki. A rendszer ezt követően megvizsgálja a betáplált információt, ellenőrzi, hogy megfelel-e a Visa promóciós kritériumainak, a helyi és regionális irányelveknek, valamint a kapcsolódó online előírásoknak. Az anyag ezután tartalmi ellenőrzés céljából a Visához kerül. A jóváhagyás után az ajánlat automatikusan az online portálra továbbítódik.

A portálon már ma is elérhető partnerek körében található többek között a Marriott Hotels and Resorts, a Design Hotels, az Accor, a Le Méridien és a Sandals szállodalánc, a Koreai Nemzeti Idegenforgalmi Szervezet, valamint a Salt Lake City-i Konferencia- és Látogatóközpont. A közeljövőben csatlakozó kereskedők várhatóan ezernél is több ajánlatot helyeznek majd el a Visa weboldalán az év végéig.

"A Visa továbbra is élen jár a fogyasztói marketing terén, és széles körben ismert a kártyabirtokosai és partnerei javát szolgáló, innovatív programok kidolgozásáról" -- nyilatkozta Keith Blizzard, a Marriott International Inc. stratégiai szövetségekért felelős elnökhelyettese. "Nagy örömünkre szolgál, hogy globális partnerként mi is bekapcsolódhattunk a Visa izgalmas, új utazási szolgáltatásába" -- fűzte hozzá.

Az ajánlatok száma az új Visa-portál kereskedők körében kivívott ismertségének és népszerűségének növekedésével párhuzamosan bővül. A weboldalon elhelyezett ajánlatok száma 2001. végére várhatóan meghaladja majd az ezret.

A weboldal különféle releváns ügyfélinformációkat is tartalmaz (pl. az úti cél ismertetése, kulturális adalékok, hálószemek az ATM Locator Guide ATM-kereső program, különféle turisztikai és konferenciaközpontok, valamint valuta- és időátváltó programok felé).

a címlapról