A feltöltőkártyás mobilfelhasználók is küldhetnek és fogadhatnak multimédiás üzeneteket
[Ericsson] Az Ericsson előre fizetett rendszere (PPS) lehetővé teszi, hogy a szolgáltatásokért előzetesen fizető mobilfelhasználók milliói már az első pillanattól kezdve élvezhessék a multimédiás üzenetkezelési szolgáltatást (MMS) és az általuk nyújtott előnyöket, miközben folyamatosan értesítést kapnak aktuális kiadásaikról.
Az Ericsson megteremti a hálózatüzemeltetők számára a lehetőséget arra, hogy előre fizetett szolgáltatásaik felhasználóival a tartalom alapján számoljanak el, amely az MMS-hez hasonló, GPRS-alapú szolgáltatások sikerének titka.
Az olyan funkciókat, mint például színes képeket, animációkat, audio- és videoklipeket kínáló multimédiás üzenetkezelési szolgáltatások drámai növekedést ígérnek a mobil üzenetkezelési lehetőségek terén. Az új szolgáltatások, mint például az MMS, tömeges elterjedésének titka a számlázásukra szolgáló könnyen átlátható és rugalmas megoldásokban rejlik.
"A siker titka az előre fizetett szolgáltatások piaci szegmensében rejlik. Jelenleg az SMS felhasználók többsége az előre fizetett szolgáltatást igénybe vevők közül kerül ki, és ugyanerre számítunk az MMS esetében is" -- jelentette ki Mats Hellman, az Ericsson díjszabási megoldásokkal foglalkozó részlegének vezetője. "Az előre fizetett szolgáltatások felhasználói alkotják a tömegpiacot. Mára már az európai mobilfelhasználók több mint 60%-át, a világ mobilfelhasználóinak pedig felét teszik ki."
Az előre fizetett szolgáltatások minimális hitelezési kockázatot jelentenek a hálózatüzemeltetők és üzleti partnereik számára, míg a felhasználók teljes mértékben ellenőrzésük alatt tarthatják kiadásaikat és élvezhetik a legfejlettebb mobil internetes szolgáltatásokat, például az MMS-t. Az Ericsson a díjszabási rendszerek világelső szállítója: mindezidáig több mint 90 előre fizetett mobilrendszert telepített.
Az Ericsson PPS megoldásának segítségével közel valós időben számlázhatók az MMS-ek ("forró számlázás"). A két vezető nyílt szabványon (Parlay és Diameter) alapuló Ericsson díjszabási megoldások lehetővé teszik az üzemeltetők számára, hogy 2002 harmadik negyedévétől teljesen valós időben (online) számlázzanak a tartalomért.