I'm Going In - A Delta Force 2 felkötheti a gatyót?
Nemrégiben adtunk hírt róla, hogy a US ARMY a Delta Force 2 -öt választotta
Nemrégiben adtunk hírt róla, hogy a US ARMY a Delta Force 2-öt választotta
egy új kiképzési rendszerének elemeként. Azonban "várjunk addig,
míg megpillantják az I'm Going In nevű játékot" -hirdeti a Next Generation híre a készülő játékról.
A Norvég Innerloop által fejlesztett és az Eidos szárnya alatt megjelenő
játék előre láthatóan a nyár végén fog elkészülni
(+-szokásos problémák). Azonban lássunk egy kis kedvcsinálót is az egyetlen
képecske mellett.
A DF2-höz hasonlítható játékban szükségünk lesz harci képességeink mellet stratégiai, tervezési és lopakodási képességeinkre is. Az alaptörténet a szokásos: egy ex-SAS katonát alakítunk aki a USA-tól azt a megbízást kapja, hogy kutasson fel egy ellopott atomfegyvert. Persze a történetnek korán sincs itt vége, elszabadul a pokol és jönnek a bonyodalmak. A játék igyekszik nagy hangsúlyt fordítani a valósághűségre, így számtalan módszert kínál a játékosnak az adott cél eléréséhez.
"Bejuthatsz az eszeddel de kifelé csak a fegyvereddel. Ez a játék lényege" -foglalja össze Andrew Wensley a játék egyik szerzője. A szerzők megnyertek maguknak egy egykori SAS tisztet. Ez magyarázza, hogy mit ért Wensley "játszható valóság" alatt, amitől azt várják, hogy a játék több legyen, mint egy új versenytárs a jelenlegi hasonló katonai szimulátorokkal szemben. A játékban fellelhetők olyan kifinomult részletek, mint a golyónkénti tömegszámítás a becsapódásokhoz, behatolási mélység és geller számítás valamint a lehető legpontosabb röppályaszámítás. Hasonlóan a játékosnak lehetősége van képességeitől függően megoldani az adott problémát. Példaképpen, ha meg szeretnél szökni egy ellenséges fogolytáborból, akkor megpróbálhatsz utat vágni magadnak a főbejáraton át, vagy felmászhatsz a háztetőkre és megkísérelhetsz átlopakodni a falon, de lehetőséged van megkeresni a biztonsági rendszer központját, és először kikapcsolni a biztonsági kamerákat a központi számítógép segítségével, majd meglóghatsz anélkül, hogy valaki is észrevenne.
Egy másik szempont az időtartam, ami az adott cselekmény elvégzéséhez szükséges, mint a zárak kinyitása vagy a számítógépek feltörése. Miközben éppen ezekkel vagy elfoglalva, sebezhető vagy az ellenség számára, és ha veszélyt érzel, felhagyhatsz a dolgoddal, amit később vagy folytathatsz ahol abbahagytad, vagy kezdheted elölről. Ez mind nagyon szép és jó, de kérdezhetitek mind ez milyen motorral fog megtestesülést nyerni. Az IGI egy fraktál-alapú motorral dicsekedhet, amit a Flight Simulator-nál alkalmaztak. Az magától érthetődő előnye ennek a motornak, hogy néhány tízmilliócska négyzetmérföldes tájjal képes dolgozni : )), és akár egy kis foltra is ránagyíthatunk a horizonton az tiszta és csodálatos felbontást produkál. A játékban 15 terjedelmes küldetés lesz hegyes, vidéki, ipari tájakon valamint az elmaradhatatlan katonai bázisokon.Hát mindenesetre várjuk a fejleményeket, és reméljük tényleg olyan jó is lesz a játék, mint ahogyan azt elmondják.
A DF2-höz hasonlítható játékban szükségünk lesz harci képességeink mellet stratégiai, tervezési és lopakodási képességeinkre is. Az alaptörténet a szokásos: egy ex-SAS katonát alakítunk aki a USA-tól azt a megbízást kapja, hogy kutasson fel egy ellopott atomfegyvert. Persze a történetnek korán sincs itt vége, elszabadul a pokol és jönnek a bonyodalmak. A játék igyekszik nagy hangsúlyt fordítani a valósághűségre, így számtalan módszert kínál a játékosnak az adott cél eléréséhez.
"Bejuthatsz az eszeddel de kifelé csak a fegyvereddel. Ez a játék lényege" -foglalja össze Andrew Wensley a játék egyik szerzője. A szerzők megnyertek maguknak egy egykori SAS tisztet. Ez magyarázza, hogy mit ért Wensley "játszható valóság" alatt, amitől azt várják, hogy a játék több legyen, mint egy új versenytárs a jelenlegi hasonló katonai szimulátorokkal szemben. A játékban fellelhetők olyan kifinomult részletek, mint a golyónkénti tömegszámítás a becsapódásokhoz, behatolási mélység és geller számítás valamint a lehető legpontosabb röppályaszámítás. Hasonlóan a játékosnak lehetősége van képességeitől függően megoldani az adott problémát. Példaképpen, ha meg szeretnél szökni egy ellenséges fogolytáborból, akkor megpróbálhatsz utat vágni magadnak a főbejáraton át, vagy felmászhatsz a háztetőkre és megkísérelhetsz átlopakodni a falon, de lehetőséged van megkeresni a biztonsági rendszer központját, és először kikapcsolni a biztonsági kamerákat a központi számítógép segítségével, majd meglóghatsz anélkül, hogy valaki is észrevenne.
Egy másik szempont az időtartam, ami az adott cselekmény elvégzéséhez szükséges, mint a zárak kinyitása vagy a számítógépek feltörése. Miközben éppen ezekkel vagy elfoglalva, sebezhető vagy az ellenség számára, és ha veszélyt érzel, felhagyhatsz a dolgoddal, amit később vagy folytathatsz ahol abbahagytad, vagy kezdheted elölről. Ez mind nagyon szép és jó, de kérdezhetitek mind ez milyen motorral fog megtestesülést nyerni. Az IGI egy fraktál-alapú motorral dicsekedhet, amit a Flight Simulator-nál alkalmaztak. Az magától érthetődő előnye ennek a motornak, hogy néhány tízmilliócska négyzetmérföldes tájjal képes dolgozni : )), és akár egy kis foltra is ránagyíthatunk a horizonton az tiszta és csodálatos felbontást produkál. A játékban 15 terjedelmes küldetés lesz hegyes, vidéki, ipari tájakon valamint az elmaradhatatlan katonai bázisokon.Hát mindenesetre várjuk a fejleményeket, és reméljük tényleg olyan jó is lesz a játék, mint ahogyan azt elmondják.