Q3A Silicon Graphics 320-as gépen
A lentebb látható Quake3Arena képeket Simi
A lentebb látható Quake3Arena képeket Simi
készítette egy Silicon Graphics 320-as géppel (aminek
a részletes ismertetőjét PDF formátumban innen
töltheted le). A képeket eddig csak png formátumban lehetett
megnézni (ami sokaknak gondot okozhatott), ezért most itt vannak
az eredeti pcx formátumok zip-be mentve is. Előbb viszont itt
van pár sor a screenshotok készítőjének egyik
leveléből:
"Ami érdekes, hogy ezekkel a beállításokkal is ugyanúgy fut, mint a legbutábbakkal még 640-esben, sőt 16biten még lassabb (!) mint így. Valami turpisság van a dologban, sajnos nincs operjogom a gépre, így nem tudok jobban beletúrkálni, ki akartam kapcsolni a geometriai optimalizációt, ugye ezeken a gépeken elvileg modelleket forgatnak mozgatnak, es ő ezert cachel elég rendesen minden geometriát, és a dinamikus alkalmázasoknál mint pl. a játékok eléggé látszik, hogy mikor valami újdonság jön, ellenfél vagy mozogsz a pályán, akkor baromira beszaggat, nemritkán meg is akad, amíg mindenféle láthatósági dolgokat kiszámol, abban a hitben hogy majd jól jön még az... ha egy helyben forogsz így is van... :) pedig szívemszerint antialiasingot is nyomtam volna még rá... (ez a gép 14-szeres multisamplinggel dolgozna), csak az ilyen beállitások már jogosultságot igényelnek ha nem az alkalmazás szintjén kapcsolja be az ember, és a q3-ban én nem tudom hogy lehet-e egyáltalán, a konzolparancsok között nincs ilyesmi. "
Íme a képek, amikre kattintva letöltheted a hozzájuk tartozó ZIP fájlt.
"Ami érdekes, hogy ezekkel a beállításokkal is ugyanúgy fut, mint a legbutábbakkal még 640-esben, sőt 16biten még lassabb (!) mint így. Valami turpisság van a dologban, sajnos nincs operjogom a gépre, így nem tudok jobban beletúrkálni, ki akartam kapcsolni a geometriai optimalizációt, ugye ezeken a gépeken elvileg modelleket forgatnak mozgatnak, es ő ezert cachel elég rendesen minden geometriát, és a dinamikus alkalmázasoknál mint pl. a játékok eléggé látszik, hogy mikor valami újdonság jön, ellenfél vagy mozogsz a pályán, akkor baromira beszaggat, nemritkán meg is akad, amíg mindenféle láthatósági dolgokat kiszámol, abban a hitben hogy majd jól jön még az... ha egy helyben forogsz így is van... :) pedig szívemszerint antialiasingot is nyomtam volna még rá... (ez a gép 14-szeres multisamplinggel dolgozna), csak az ilyen beállitások már jogosultságot igényelnek ha nem az alkalmazás szintjén kapcsolja be az ember, és a q3-ban én nem tudom hogy lehet-e egyáltalán, a konzolparancsok között nincs ilyesmi. "
Íme a képek, amikre kattintva letöltheted a hozzájuk tartozó ZIP fájlt.