:

Szerző: Vörös Péter

2001. szeptember 19. 13:46

Japán ADSL piaci körkép

[AsiaBizTech] A Nikkei Byte felmérése szerint augusztus végén a japán ADSL piacon továbbra is a Flets ADSL-é az első hely 332.194 előfizetővel, ez az összes ADSL előfizető 65,1%-a a felkelő nap országában. Ugyanakkor a július végi piaci részesedéshez képest ez 0,2%-os visszaesés és az utóbbi két hónapban lassuló ütemben nőtt a Flets ADSL előfizetőinek száma: míg júniusban még 85.939 előfizetővel emelkedett a cég ügyfélköre, addig júliusban csak 80.089-cel és augusztusban csak 70.408-cal.

[AsiaBizTech] A Nikkei Byte felmérése szerint augusztus végén a japán ADSL piacon továbbra is a Flet's ADSL-é az első hely 332.194 előfizetővel, ez az összes ADSL előfizető 65,1%-a a felkelő nap országában. Ugyanakkor a július végi piaci részesedéshez képest ez 0,2%-os visszaesés és az utóbbi két hónapban lassuló ütemben nőtt a Flet's ADSL előfizetőinek száma: míg júniusban még 85.939 előfizetővel emelkedett a cég ügyfélköre, addig júliusban csak 80.089-cel és augusztusban csak 70.408-cal.

A felmérés szerint a második helyen az eAccess Ltd. áll 58 ezer előfizetővel, míg a harmadik helyre a Yahoo! BB jött fel 40.699 ADSL előfizetővel.

Augusztus végén összesen 510.339 ADSL előfizető volt Japánban, ez azt jelenti, hogy július végéhez képest 109.579-cel nőtt az előfizetők száma, ez a növekedés nagyjából megegyezik a júliusi emelkedéssel.

A Yahoo! BB bejelentette, hogy szeptember elején 100 ezer új előfizetőhöz fognak jutni, ez jelentősen meghaladja a Flet's ADSL növekedési ütemét. Ha sikerül megvalósítania a cégnek ezt a tervet, akkor már a második helyre jöhetnek fel az eAccess előtt.

a címlapról