Hamarosan az USA-ban is megkezdődik az Xbox reklámkampánya
A Microsoft szeptemberben a SoBe, a Vans és a Taco Bell cégekkel közösen kezdi meg az Xbox konzol reklámkampányát - jelentette a Wall Street Journal.
Hogy a potenciális vásárlókban minél inkább tudatosuljon az Xbox márkanév, a SoBe által szervezett "Love Bus" rendezvénysorozat keretében a kíváncsi érdeklődők kipróbálhatják az Xbox gépeket.
A redmondi cég ezen felül egy hétszámjegyű szerződést kötött a Vans ruhagyárral a Vans Triple Crown sportesemények szponzorálásáról. A Microsoft a Sony-t váltja fel a társszponzori szerepkörben.
Az USA-ban található mintegy 7,000 Taco Bell gyorsétteremben a TV-ken Xbox reklámok lesznek láthatók. Ezen felül a Microsoft az Egyesült Államok több, mint negyven nagyvárosában állít fel pavilonokat, ahol bárki kipróbálhatja az Xbox játékokat.
Az Xbox november 8-án debütál az Egyesült Államokban. A Microsoft összesen közel 500 millió dollárt kíván a konzol marketingjére költeni.